Tak došel čas na rozborku motoru, domněnka o závadě na 2.valci se potvrdila hned po sundání hlavy.
Prasklý kroužek a vybroušený válec.
Začlo schánění zdravých válců a pístu,což je u tohodle typu skoro oříšek, protože jsou ,,chycený" snad všechny.
Nakonec se zadařil v Německu kompletní válec včetně pístů s nájezdem 18tiskm,což vzhledem ke stavu a změřených vůli i odpovídá.
Proběhlo kompletní vyčištění motoru , včetně koše,vany apod.
Výměna rozvodového řetězu, zabroušení hlavy,sedel ventilů ,výměna gufer ventilů,výměna napínací lišty rozovodového řetězu.
Kompletní těsnění motoru,svíčky, filtry.
Bohužel to za ty léta odnesla i výfuková vačka, na čtvrtém válci je lehké poškození cementace,(výrobní vada na těchto motorech).I přes tuhle vadu sem se rozhodl ji ponechat tak jak je,i když samozřejmě vyměnit ji by bylo lepší.
Uvidíme třeba se časem povede sehnat lepší a dodatečně se vymění.Opravovat ji nechci.
Ted čeká ta horší kapitola a to rám,kyvka,plasty a polepy dle ...
Vlastník | stevee | |
---|---|---|
Vloženo | 13.6.2019 | |
Aktualizováno | 19.5.2024 | |
Zobrazeno | 2 182x |