PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 600 (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník -MARVIN-
Vloženo 26.6.2017
Aktualizováno 7.5.2019
Zobrazeno 877x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 29.03.2019, Uskutečněno: 29.03.2019, Stav tachometru: 32000 km, Zhlédnuto: 17x


Tak, a je to tady, březen se nám přehoupl za polovinu a slunko začalo ukazovat svou sílu. Původně jsem si řekl, že se do jarního pomazlení vrhnu až s nástupem dubna, ovšem krásný den a zvuky strojů za okny mne donutily termín operativně změnit.

V průběhu dopoledne jsem se cestou na běžný sobotní nákup zastavil v nedalekém moto obchodě Moto Kohout . Krom housek, salámu, bulguru, cherry rajřátek, a dalších sprostých slov, jsem pořídil 4 balení Castrol Power 1 racing 10W40 a olejový filtr HF138.
Původně jsem chtěl použít 10W50 ovšem nebyl skladem, tak jsem zůstal u čtyřicítky.

Po příjezdu do garáže jsem nejprve zkusil stav baterie, samozřejmě jsem ji nechal celou zimu v mašině, takže jsem se dočkal jen několikanásobného protočení motoru. V garáži nám teplota neklesá odhadem pod 7°, nedávno jsem v rámci své práce řešil pár věcí ohledně autobaterií a mimo jiné například Varta uvádí, že skladovaná baterie nemá být v teplotách NAD 25° a dále by průměrná teplota okolí při uskladnění nemělaj jít pod 15°. TAkže se vlastně zas tolik nestalo... a nabíc, baterie je prakticky spotřební materiál. pro zajímavost odkaz na Vartu: ZDE

Inu baterii jsem připl na nabíječku a pustil se do výměny. Sundání plastů je kupodivu snažší než prvně... z každé strany 3 šroubky a několik plastových špuntů (cca 6 myslím...) a holka je "nahoře bez" Vypuštění oleje je také zvládnutelné se zavřenýma očima, zkoukl jsem šroub výpusti, prakticky bez špon, tudíž paráda.
Během demontáže filtru jsem si samozřejme pocintal svody, jak nečekané... To ovšem napravila bezoplachová Arva. Ale beztak se samozřejmě budu divit odkud mi mašina čoudí až ji pořádně portáhnu... znám se...

Nasazení nového filtru, nalití krásných 2,5 litrů oleje a je hotovo. Samozřejmě jsem místo dostačujících 3 litrů koupil 4, ale to se udá. Krom výměna jsem si pochopitelně neodpustil umytí, napnutí a namazání řetězu a na závěr pár kilometrů spojených s tankováním.

V tuto chvíli vím, že v dohledné době budu dávat novou řetězovou sadu a gumy, těm prorokuji ještě MAX 1500 km...

Přikládám i pár fotek, jejich kvalita není závratná, jen jsem provokoval kamaráda který v daný den na mašinu neměl čas...

Tak sezoně 2019 ZDAR!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Pneu a řetězová sada

    Je to nedávno co jsem svou motorovou milenku obšťastnil pravidelnou předsezonní údržbou. Během té, jsem uznal že je nejvyšší čas vyměnit i pneu a řetězovou sadu. Běžně jsem používal řetězy D.I.D av sadě s přední a zad

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.04.2019
    Uskutečněno: 18.04.2019
    Tachometr: 33000km
  • 30 000 km

    Tak, holčina má najeto krásných 30 000 km, téměř by se dalo říci, že je to slušná "třicátnice" pakliže škrtneme poslední tři nuly, je to jako s věkem člověka že. Mám na jejím sedle už pár kilometříků, a stále mne neomrz

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 10.07.2018
    Uskutečněno: 10.07.2018
    Tachometr: 30000km
    Komentářů: 2x
  • Ach ty kameny...

    Ve vyšší rychlosti jsem na přední kámen trefil šutr, díky bohu za tlumič řízení, bez něho bych asi tento záznam nepsal... Nicméně to odnesl přední ráfek, bouchlý na jedné straně.. Říká se že když už tak pořádně takže se

    Typ: Údržba
    Vloženo: 04.08.2017
    Uskutečněno: 04.08.2017
    Tachometr: 23000km


TOPlist