PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mr_Pink
Vloženo 31.1.2019
Aktualizováno 16.1.2022
Zobrazeno 1 280x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 18.02.2019, Uskutečněno: 15.02.2018, Zhlédnuto: 17x


Přez tejden, zpátky v Praze, se nemůžu dočkat víkendu, sedím v kanclu na židli a objednávám z Němec čínský zadní světlo se žárovkou (páč se snažil vyvarovat ledek), led blinkry (protože nebyla jiná varianta) a blatníky. Opět za nehorázný prachy, přičemž si říkám, má to E mark, tak to proste něco stoji. Ono si řekneš tuhle litr, támhle litr, to nic není, než to začneš psát.
Když přijde víkend vaříme do rámu držáky na blatníky a držáky blinkrů. Do blatníku vrtáme díry pro připevnění na rám, a na světlo a SPZtku.

Story sama pro sebe je držák předního blatníku, kterej prostě nevymyslíš. Brácha se prohrabává hromadou haraburdí, který má ve svým „skládku“ se slovy, „tady někde něco musí bejt.“ Nachází trubku, se zhruba stejným rádiusem, jako má přední blatník, přez trubku, ZA STUDENA, ohromným kladivem ohejbá zbytek vzěpry, kterou jsme vařili do pod-sedlovky. Výrobek vaří na originální držák blatníku, kterej zespoda poté uřízne.
(Obr.1 Přední blatník na motorce)
( Obr. 2 Celá hrubá stavba)

Jenže elektrika, elektrika pořád chybí... a my musíme vymyslet, kam nacpem součástky, který byly předtím někde jinde, co s baterkou a vůbec celým svazkem.
WIRING...Naneštěstí, origoš, 11-ti Ampérhodinová baterka, už se mi do rámu nevejde, takže musím vymyslet něco jinýho, tak tam zkouším nacpat poloviční baterku z mýho starýho Piagia a úspěch. Bohužel, zatím nemám prachy na LI-ONku, takže tam nechávám mrňavou baterku s elektrolytem, na kterou vyrábím barttery-box ze starýho originálního boxu a ze zdroje od starýho kompjůtru. Jeden malej, a však, docela podstatnej detail je ten, že baterka, kterou tam teda teď nechávám, má 5Ah, za což se celou nadcházející sezonu nenávidím. Nejvíce však každý ráno, když, abych mohl doject do práce, musím Sůůzu vytlačit z podzemích garáži a násdledně ji pustit z kopce (naštěstí bydlím na Vinohradech) Často se mi u toho hlavou proženou bráchovy slova“ závodní stroje se vždycky roztlačujou“.

Zpátky k Battery-boxu, který je mou chloubou, a za který ustavičně sklízím posměch všech okolních kolegů, co se zrovna pohybujou v garáži. ( Obr 3.)

Na boxu je ze strany připevněn novej LED flasher a reláko policajta.
Moje elektrika mě moc neposlouchá, na rámu mám někde nejspíš plus, pořád se do toho bojím vrtat tak ukecám kámoše, kterej se tím živí, aby mi tu elektriku udělal. V elektrice pořád zůstávaj nějaky mouchy, ale s tím se pomalu učím žít. (např. spínač ve spojce, kterej mi občas nesepne, tudíž často nestartuju, později přemosťuju.)
Barva
Další víkend brusným kartáčem na flexe zbavuju podsedlovku posledních kusu barvy a lameláčem začištuju pahýly odřenaných trubek do hladka. Stříkám rám základovkou a potom černým matem.
Což se hezky napíše do jednoho řádku ale byl to fakt celej zkurveně douhej víkend víkend. (kterej mi mimochodem začína ve čtvrtek v noci.)

( Obr.4 - rám v základovce)

Na obrázku můžeš vidět že řidící jednotka našla místo pod sedlem.
Regulátor jsme pak připevnili na rám ze strany, aby k němu mohl vzduch.
( Obr. 5 - rám podsedlovy v černym matu)

Mezi tím vším, vyndávám z kol ložiska, a nechávám je svíiknout (páč nemaj duši) a vezu si je do Práglu, kde si je nechávám dát do černyho matu. Když je nechávám obout dostávájí nový ložiska a po sléze nové obutí.

(obr. 6 a 7 . kola před a po)

S černýma kolama to vypadá úplně jinak. Motorka se mi začíné líbit , jen ten borsovskej, strašně těžkej vejfuk, ten mě nedá spát.

Někdy v týhle době to poprvé nastartujem, kupodivu to fakt funguje.
Objednávám Dominátor, levnej Nizozemskej vejfuk, do kterýho de vložit DB killer, s tim, že moje motorka je poprví registrovana v 95, takže na štítku nemám počet dB a na vejfuku nepotřebuju Ečko. (Obr. 8)
Nakonec s tím projíždím napři celý Rakousko tam a zpět (mimo jiné) a nikde nebyl problém.

Potkávám v dílně bráchovího kámoše, Žďáru, s kterým diskutuju řezání svodů ná rámu, je to risk, není to risk, ale je sobota večer, a já nemám o kroužky do výfuku, který by se měli vyměnit pokaždý když sundáš svody.
Ždára nakonec má koule na to, aby to uříznul na motorce, kde mezi rámem a svodama opravdu moc místa není… a samozřejmě mi to toho rámu tou flexou zajel, ale nic hroznýho.
Na svody dávám omotávku, protože jsou příšerně rezavý. (Obr. 9 )

V příští kapitole se kouknem na předek. A držák zavazadel.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Jak jsme stavěli motorku Pt.4.

    Jako, každá kapitola, kterou jsem zatim napsal, I kapitola 4 bude schrnovat několik měsícu a le poprvé taky celou mojí první sezonu a s ní i 15 tisíc najetých kilometrů, několik „garanček“ a spoustu stresu i srandy. P

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 22.02.2019
    Uskutečněno: 22.02.2019
  • Jak jsme stavěli motorku. PT.2

    V první části svého nového deníku se zminuju, jak jsem přišel ke svému motocyklu. Ve zkratce, jako slepej k houslím. Na obrázku 1, můžeš vidět motorku tak, jak jsem ji koupil. Na nudnou část bych chtěl navázat čás

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 12.02.2019
    Uskutečněno: 05.11.2017
    Komentářů: 4x
  • Jak jsme stavěli motorku. PT.1

    Moje Suzuki GS 500E z roku 95 –tak, jak jsem jí koupil. (obr.2) Rád bych se tu s Vámi podělil o radosti a strasti, které jsem strávil v posledních dvou letech v bráchovi garáži během přestavby mé Suzuki. Protože nejsem

    Typ: Koupě
    Vloženo: 08.02.2019
    Uskutečněno: 15.10.2017
    Komentářů: 3x


TOPlist