Jelikož k motocyklu není zrovna moc dostupných servisních manuálů a jiné dokumentace, tak jsem při demontáži prováděl detailní měření všech nastavení a fotodokumentaci. Ke všem částem montovaných do rámu je strašný přístup jelikož rám je malý, určený pro superbikový motor 750 a tady je továrně osazen FZR 1000. Pokud je potřeba udělat jakékoliv seřízení motoru nebo výměnu svíček, tak motor musí z rámu ven. Jelikož je vše z hliníku, tak některé závity již byly strhané z předchozích demontáží. Kabelový svazek je v hrozném stavu, jelikož je mezi motorem a rámem asi tak třicetkrát pozohýbaný.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Konečně byla zase chvilka času, tak jsem trošku pokročil na Bimotě, zadní kapotáž je kompletně hotová a namontovaná na moto, motorka je již kompletní a seřízená. Přední kapotáže mám nalakované taky, ale zatím jen na bílo
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 08.03.2020 |
Uskutečněno:
| 08.03.2020 |
Komentářů:
| 6x |
-
Popis oprav:
Motorku jsem celou rozebral do šroubku krom motoru. Když to člověk rozdělá, tak narazí na spoustu věcí, které je třeba vylepšit. Nyní jsem ale ve fázi, kdy mám motorku už v podstatě komlet znovu složenou b
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 13.07.2019 |
Uskutečněno:
| 13.07.2019 |
Komentářů:
| 2x |
-
Po delší době se mě Bimotu podařilo poskládat tak, abych mohl dopasovat nové kapotáže a dokončit lakování. Podvozek je již kompletně složen, spousta věcí je doladěna tak, aby byla funkční a neprodřelo se o sousední součá
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 13.07.2019 |
Uskutečněno:
| 13.07.2019 |
Komentářů:
| 1x |
Bohužel je motor nacpaný do malého rámu a tím je všechno nepřístupné - tvoji práci oceňuji a musím ti složit velkou poklonu za důslednost, se kterou renovaci Bimoty realizuješ!!
Vašek