Honda NT 700V Deauville (2006)

Vlastník ToRoAshi
Vloženo 20.5.2017
Aktualizováno 6.9.2018

Vloženo: 02.07.2018, Uskutečněno: 30.04.2018, Zhlédnuto: 20x

Moje první krátká dovolená na motorce. Využil jsem květnových svátků a vyrazil jsem se podívat "na kraj Alp" a zároveň splnit první bod ze svých letošních motorkářských předsevzetí - podívat se na 6 nej bodů ČR.
A tak jsem vyjel nejdříve směr Alpy. Protože bylo posledního dubna a pálily se čarodějnice, zastavil jsem se cestou u přátel ve Slupi, kde se koná tradiční pálení s kostými a vatrou. Moc jsme si to užili až do pozdní noci.
Ráno vstávám a za krásného počasí vyrážím směr Alpy. Nejdříve na Mariazell, kam dojíždím chvíli po poledni. Už cestou sem to bylo krásné, ale odtud vede moje cesta úžasnými scenériemi až do cíle tohoto dne - jezero Wolfgangsee. Ubytoval jsem se v ubytovně mladých a skočil si na večeři a nějaké to dobré pivko. Přitom jsem si prohlédl i St. Gilgen. Moc pěkné.
Druhý den je zataženo, ale to vůbec nevadí, hlavně když neprší. Vyrážím směr sever, abych dojel na nejjižnější bod ČR . Cesta opět krásná, hlavně ještě v Alpách kolem jezer, pak jsem se prosmýkl přes Linz a odpoledne již vcházím z rakouské strany do ČR a zastavuji se na nejjižnějším bodu ČR. Chvíle kochání, odpočinku, omrknutí vystavených středověkých děl a pak pohodovou cestou zpátky domů.

• ... a je prodáno

Šlo to rychle a je ... prodáno. Přeji, ať šťastně slouží dalšímu majiteli a budu s láskou vzpomínat.

Typ: Prodej
    Vloženo: 04.09.2018
    Uskutečněno: 04.09.2018
  • Nejvýchodnější bod ČR

Takže pokračuji ve svém předsevzetí - navštívit na motorce všech 6 nej v ČR. A teď došlo na nejvýchodnější bod, který je u obce Budkovec. Cesta tam byl velmi příjemný cca 200 km výlet, který nejprve vedl přes rovinatou

Vloženo: 18.08.2018
    Uskutečněno: 18.08.2018
  • Oprava pravého širšího víka kufru

Víko začalo praskat, sehnal jsem ho jako použité a je znát, že už se na něm podepisuje stáří a s tím spojené křehnutí plastu. Ale našel jsem poblíž velmi šikovného opraváře plastů, ke kterému jsem ho dal na opravu. Mysle