PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 1.6.2024
Zobrazeno 2 058x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 12.05.2018, Uskutečněno: 12.05.2018, Stav tachometru: 6666 km, Zhlédnuto: 15x, Firma: WILDMOTORS , Bod zájmu: AUTODROM MOST


CECKY JSOU ZPĚT

Skutečností na tuto okruhovou sezónu je pořádání CEC pod hlavičkou agentury Wildmotors. Návrat seriálu o kterém jsem četl v dobách kdy jsem byl chudý student a střádal na techniku. Předchozí sezony endurance cupu od Wildmotors zrodily náš tým KOPYTA RC takže jedem letos CEC.
Sestava je jasná, termín také, bookování letenek abych se dostal do ČR na dovolenou, rezervace boxů a jedem.
Teda nejedem jelikož místo startu Suchoi 100 Superjet odmítl poslušnost a chcípnul v potemnělém interiéru se dala nervozita krájet ale nakonec to dopadlo dobře a mohu psát tento zápis.

Sestava nám prořídla při tréninku v Brně jelikož Mr.Ozzy si přivodil zánět šlach a něčeho v zápěstí pravé ruky , bylo to vážné jelikož ani sebeuspokojování s tím údajně nešlo ...
No nevadí přijede aspoň dělat do Mostu prudiče a motivátora. Další událost tréninku je opravdu zajímavá a to Pankáč udělal svému novému laky na motocyklu speciální airbrush designed by Kačer in KEVIN SCHWANTZ CORNER ... to je začátek ... jeden neřadí pak se zrakví, další to odhodí , třetí neví jestli pojede(Roumen Kamil Sova húúúúú) ...
Poučka je jasná nový lak přitahuje kačirek úplně magicky.

No přílet, dom sbalení krámů na okruh, lehký víkendový trénink na enduru a jedu se zastávkou u své milé (ano lásky je třeba) směr Most. Trochu předjímám jak to bude s hlukem po štvavé kampani přes zimu jestli nebudeme mít tlumivky i na wc v našich ánusech ...

Jsem tak nadrženej na kroužení, že tluču vrátnému v cca 17:15 na okno s heslem pusťte bratry domů ( film PROČ). Vrátnej je nevrlej a slibuje po šestý proto zakládám frontu u závory. Vytahuju si novou židličku a opaluji se. Počasí na okruhaření ultra de luxe. Za nedlouho nejsem sám a probíhá debatní kroužek na téma endurance, Most, hluk , Marquéz, Pedrosa vs Ducati, Jirka Lorenců a Žlutá Královna atd.
Je to tu, zvedá se závora a jedem na místo. Jako klasicky parkuji před boxem č.11, který zbytek týmu nemá rád protože pokud tam bydlíme tak nás postihují pády ... no není to balet.
Vezmu si klíče od boxu č.11, transpondér, klíčenku – milá pozornost od agentury, žetony na hard drinky a provedu vyložení věcí v boxu. Vypadá to dobře ale to hlavní motocykl chybí, ten je na cestě s klukama z Brabaxu. Za nedlouho přijede Kitty, která pojede poprvé na R6 a když ladí motocykl tak ladíme i autem, barvou, LED světly atd. Probíhá pokec, první dvě piva a následně přijede Mr.973 s Lucinkou jako doprovodem plus R6 s Bestii CBR 1000RR – má hezké bílé lamino a samolepky.

Motorky v boxu, přijede Roumen s Míšou a ten čeká také na motocykl. Kluci z Brabaxu jsou na místě pomáháme vybalit a stěhujeme naše stroje směr box. Krása jak máme překoňováno 
Roumen dostává radu aby ještě přiživil baterku své Daytony ovšem první kdo potřebuje nabíjet jsem já, R6 sice má snahu ale baterka je slabá ... wtf no nevadí nabijeme a uvidíme. Za 15min už to vrčí ale nechám chytrou nabíječku s tím pracovat celou noc stejně jako Roumen. Roumen ještě v mezičase instaluje obří dildo do výfuku Bezzubky .
Do cílové sestavy týmu stačí už jen Pankáč a druhý den ráno Ozzy s KTM RC 390.
Přijede Pankáč a jako tým KOPYTA RC jsme komplet tak už jen se kvalifikovat odstartovat a dojet do cíle... zní to lehce.
Večer je velmi veselo v boxu což dokazuje první pád při simulaci wheelie na křesílku a tento pád není poslední v tomto eventu. Slovy komentátora RIDER OK. Večer se neúměrně prodlužuje a poté přijde na řadu lekce německého jazyka s Jelimánem tedy Julianem jako přítelem blondýny co se zná přes Rossinu s touhle naší skvadrou ... no výsledek umřel jsem kolem druhé ale v boxu ještě probíhá kurz Ich spreche Deutch oft und gern! Paradoxem je, že na tomto kurzu se z 99% mluvilo anglicky. Ovšem na úroveň C je potřeba cca 1,5l bílého nebo ekvivalent koňaku. Také nás navštíví v průběhu večera CEO Wildmotors pan Hejduk. Téma je jasné hlučnost. Jak praví slepej : uvidíme. Vyprávění jak to bylo v Misanu včetně ukázky štěkotu hyeny a další zážitky jsou velmi veselé ... ňaf ňaf včetně ukázku očuchání biku jako příští oběti... ulehám do pelechu asi jako trefená hyena na komoru :D
Je ráno, budík zaklapnut spí se dál. Dobrá duše mě pustila dečky tak mohu odpočívat déle jelikož jedu v 9:40 skupina 2. No uvidíme budu bojovat o pomalejší grupu. Teda bojuju s vlastní hlavou, jestli nejít spát ještě . Nejdu příprava na výjezd běží.
Přijel Mr.Ozzák s KTM a pomocnicí dcerou Markétou. V mezičase doladíme s Veverkou vypuštění Kitty na dráhu jelikož má malinký problém s balancem motocyklu. Ovšem profesionalita mechaniků, umbrella boys je ladně vypouští na dráhu. Slova trudomyslnosti jsou velmi dobře slyšitelná :D ale to ji v průběhu dne přešlo.

Epizoda hluk : měření náhodně vybraných jedinců plus paní traťová výjezdová kontroluje jestli máme ve výfuku zasunutou tlumivku nebo jestli máme sérii ... no napíšu to jednoduše: VLK SE NAŽRAL A VÝFUK VESELE TROUBÍ DÁL
No jdeme na věc, palivo tam je, olej taky, tlaky a jedem. Skupina 2 není úplně pomalá ale jede se dobře. Překvapení první dvacky je, že jsem půl sekundy za osobákem ...WTF ... nekrvil jsem pohoda se vozil. Prostě TAYFUNA funguje. Chá teď začnu topit a ono to tam bude skákat samo. Malá sváča na opravu hladu a jde se na druhou dvacku. Dotahuji nahaté báwo s spz ... jen 160HP ta mrdka má ... ale nestíhám ho pod boxy úplně dojet a tak to přijde na cílovce protože na brzdy jde brzy , přilétnu beru za brzdu a vesele ho mám na talíři to by stačilo pustím brzdu a sklopím ... hovno báwo nechtělo zatočit jako já ale vybočilo vstříc zatáčce v neuvěřitelném směru ... průser ... kolize nevyhnutelná. Už se vidím v letu alá Pedrosa. V brzdách moje přední guma jde do kontaktu s e zadním kolem báwa ... shodou náhod nepadám ale jedu mimo a ustojím to nevím jak směr průjezd retardérem rovně. Pumpa mě jede na 199 za minutu po očku báwo to ustálo asi díky soudruhům tvořícím kontrolu trakce ve výpočetním středisku Die Kathode Berlin a já topím dál. Po návratu do boxů si nechám odvyprávět tuto příhodu od Pankáče jedoucího za námi. Vypadalo to hustě ... but it is racing ovšem na další dvacky jsem zvolnil. Přijela mě Eli i s dcerou Terezou tak máme opravdu rodinný box. Ještě chvíli a okolo boxu dáme ozbrojenou stráž aby se ta skupina pubertálních dcer dala uhlídat.
Ještě dopoledne přijede kamarád Radim na návštěvu na jeho GSXR z roku 2006 a tohle GSXR má najeto lehce přes 160 tis km prostě lehce zajetá šestka  Kolem oběda přijede další návštěva jako Ducati duo Lukáš se Slávou ale při pohledu na lítající skupinu A je touha zkoušení okruhu trochu přešla ale nevadí příště to dáte  hlavně nekoukejte na A :D
V mezičase vypověděla poslušnost Daytona a ende šlus se spojkou tak to vypadá špatně, protože problém je mechanického rázu na kulise... ach jo chce to třetího na endurance.
Oběd aneb ACE dojede co holky nechají takže si dávám gulášovku a pivo a čekám co odpadne... ..když hyena tak pořádná. Regrouping a udržel jsem se ve slupině B.
Odpolední trénink je ve znamení krásného slunečného počasí, proste paráda tohle je ultra racing, v poledne jsem dokrmil Tayfunu do nádrže a můžeme kroužit. Zkouším na první dvacku nové SIDI Vortice a hned po druhém kole zajedu protože se v tom nedá jet, musím to vyšlapat jindy, takže v rámci tréninku měním obuv :D no a poté to jde hned lépe ale sranda veliká zajet se přezout boty. To tu ještě nebylo. Nevadí je dojeto a vesele povídáme a koukáme na ostatní jezdce na dráze. Tam ve skupině D vyniká Kitty, která se zlepšuje kolo co kolo a také Mr.Ozzak který si z jezdců dělá hezký slalom díky Čmeldovi. Jeho ruka dovolí leda tak malorážku ale ne šestku.
Jdu na další trénink a kroužím. Tempo na pohodu a zaměřuji se na části tratě co mě nejdou. Samozřejmostí je bliknutí rezervy na palubce a pár kol to dá. Při jednom kole kouknu kolik už jsem najel podle počítadla a padá rozhodnutí v dalším kole zajet. No a pak to přišlo ...za retardérem škubnutí a je mě jasný, že šťáva skoro došla takže zvolním ale v dolíku to přišlo a R6 zdechla úplně takže jedu mimo dráhu a potupně odstavuji svůj stroj. Čekám na taxi koukajíce na výjezdy pilotů z dolíku. Po chvíli už ani traťáci nemávají žlutou vlajkou jelikož jsem daleko od dráhy. Přijede Mrtvola Taxi a borec – máš defekt ? Ne to ne ale zdechlo to asi elektrika. Slavnostní příjezd před Box č.11 za velkého počtu diváků prostě kluci na okruhu taky uvidí vše  trapně doleju do nádrže palivo teda dost paliva, očistím pneu od bordelu z trávy a soustředím se na poslední dvacku, kde Pankáč vezme kameru a něco natočí. Teda vlivev kamery jedu jak vocas a bohudík kameře došla baterka tak to není dlouhé utrpení.

Konec tréninků jdeme dát sprchu a razíme pro benzín směr město Most. Po návratu ladíme sestavu na Endurace race. Loučíme se s Kitty, která musí ráno směr pracovní proces. Draftujeme k našim šestkám jednu moto3 a uvidíme jak to půjde. Slovy otce Vostatka jaké máte ambice? My? Dojet do cíle ... smích mechanika protože to asi dlouho neslyšel. #50 Ondra Vostatek je česká naděje motorsportu tak to spolu zkusíme jelikož slovo v boxu dalo slovo. V Mostě je poprvé tudíž hlavně v klidu. Pokec s Bóžou na téma historie MČR a rozhovory . Eli s Terezou jedou dom a já sem samička samotinká. Taktiku ladíme u večeře a piva. Zábava velká plus sledujeme hokej, přijde na pokec Petys a ptá se kolik to je? Tečem tři jedna ... tvl jdu pro pivo ... vrátí se kolik to je? 4-4 tvl ... a pak po dalším drinku následuje obligátní wheelie na křesílku a pád :D to křesílko je kurva překoňovaný. Odneseme přihlášku na endurance a rozdám čísla týmu. Číslo jako vloni je 58. Probíráme s Romanem co a jak v práci ježdění atd popíjíme. Komentuji svoje ježdění, že mě chyběl rytmus na trati odpovědí Romana je, že Dara taky nemá rytmus :D Podobných hlášek tam bylo více ale tohle si pamatuju.
Přijede Rossina s Kubou a ubytují další stroje v boxu.
Zábava jede naplno a na box kdosi tluče ze strany dráhy , há pan Mazzda ale nejdřív nám do boxu vběhne velkej černej pes už chybí jen mrtvej kostelník :D pak Mazzda a ochutnává koňak. Následuje návštěva západoněmeckých soudruhů a další kurz německého jazyka alles gute :D Jsme odpovědní k k závodu takže soudruhy z NDR pošleme spát a já vytuhnu u zadního kola R6, kde mám své lože.
Krásný spánek ruší ráno budík a jde se makat na Endurance. Proběhne hodnocení stavu pryže a jasné v druhé to skončím dříve a jedu přezouvat aby byl čas to ohřát na andurance a vyhnout se frontě u přezouvání. Startuji R6 abych ohřál po snídani motor a hle hladové červené očičko ... wtf oleje se ti zachtělo no tak doleju. Většina boxu je ve skupině B budeme taha spolu.
Vyjedeme na dráhu a táhnu se za Veverkou, které se držím zuby nehty protože asi má litra když mu to jede na rovině jako prase. Poté probrzdí šikanu za cílem a už se nevidíme. Asi budeme kvalifikovaný ale postavení na startu nehraje tolik roli protože nejsme GMT94 y EWC nebo MACO Racing. Druhý trénink Pankáč má formu a jede rychle tak, že mu nestačím ale soustředím se na sebe. Zajedu před koncem a jdu přeyouvat. Guma na pravo by dala možná třicet minut ale budu mít dva stinty v yávodě a chci jistotu, že nemusím mezi stinty přezouvat a nervovat se.
Shodím zadní kolo Eli obstara nahřívák, čistotu přilby a jde se přezouvat. Za chvíli je hotovo ještě prohodím s Richardem pár slov jelikož on je autor stavby okruhovky a říkal jak mu zatrnulo když mě vezl mrtvolák.
Přezuto, chystám bike a rozprava týmu. Pojedem od startu do cíle, vystřídáme a uvidíme. Mr.Ozzy slíbil podporu na boxovce ale zatím tu není. Cedule KOPYTA je ready, Vosty má svoji osobní se vším všudy LAP 1, čas XY, FUEL INN, BOX LAP 2 atd ... Jsem startér a přesně kvůli tomu startu jsem celou zimu chodil do fitka aby start a stint byl na mx úrovni co dokážu.
Motorka je dotankovaná doslova přes víko, olej zkontrolován, brzdová soustava také. Úkol jasný první stint maximální délka co jde. Nádrž teroreticky vydrží hodinu ale s pořízkem jako jsem já a tempem se to může lišit. Hold první letošní endurance ukáže jak na tom jsme.
Oběd nemůžu ani vidět tak sním jen kus řízku ale nechutí mi to:D naleju do sebe dost minerálky plus vitamíny abych podpořil výkon. Start je naplánován na 12:45 a už půl hodiny předem jsem na nervy. Už abych běžel, prostě ten běh k motorce je na endurance magický.
Tým připraven, jezdec též. Ozve se signál, že jdeme na to. Nahříváky dolů a jedu směr dráha. Pankáč bude držet bike takže stavím bike na kvalifikační pozici 25. Celkem jede 30 týmů. Slušný počet protože EWC 8h Slovakiaring jako mistrovství světa jede týmů 33. Na amatéry super. Jdu na druhou stranu dráhy a motivace fakt nechybí. Jsem ready koukám na startéra. Vlajka letí vzhůru a běžím jak Forrest Gump ... prostě utíkej blbečku. Následně podle videa běh solidní ale to naskočení a start horší ale pozic získám dost. Ve skrumáži v retardéru se přede mnou objecí starší R6 a před ní modrá litrová svině čili Ninja. R6 pořeším v matadoru a ninju během dalšího kola. Bohužel skupinka před touto ninjou je dost daleko ovšem ne tak abych se nesnažil a netahal. Jede se mě dobře, pocitově lehce za osobákem. Postupem času tj po půl hodině mě trochu tuhnou prsty levé ruky ale to vyřeším cvičením na rovině. Aspoň se nenudím. Dostanu kolo od pár litrařů ale to mě jako šestkaře moc netrápí. Od šestek ho dostanu taky ale popravdě tyhle šestky prohání ty litry na čele. Mám lehkou krizi po cca 35min a probrzdím cílovku a jedu mimo retardér takže trochu hlodání svědomí a protože jedu sám tak se soustředím na stabilitu výkonu. No a než se naděju nuda je u konce, je stále s kým závodit protože dost týmů střídalo chvíli po půlhodině. Ono taky kdo nemá kondici tak při endurance pozná svoje limity. Za nedlouho dojedu Rossinku, která startovala stejně se mnou o pár míst vepředu a naděluji ji kolo. Začíná mě to bavit stále s někým se tahám předjíždím jsem předjet. Následně z týmu trpajzlíků s litrama aka Beaut and Beasts předjedu Kubu.
Cedule z boxu 40 značí, že jsem 40 min na dráze a čeká mě cca 20min podle benzínu. Jedu co to dá ale cítím jak trochu polevím. Na výpisu časů se to následně projevilo cca 1,5s na kolo. Ale jedu na jistotu. Čas nevnímám a blik rezerva se hlásí o slovo a jsem v cca půlce okruhu takže nálet na cílovku a mávám jak na prvního mája aby Eli na boxovce viděla, že už chci střídat. Další kolo průjezd cílem a potvrzení cedule a zajedu efektně s vystrčenou nohou.
Výměna trandpondéru a Vosty jede na svůj stint. Ozzy přebírá motocykl a já se jdu občerstvit. Plácání po zádech a slova o osobáku mě ještě více rozpálí. Poslal jsem to tam. Super a předával jsem na pozici 12 .. tvl solidí výkon slovy Vostyho srniora jsi magor, mechanik kroutí hlavou se slovy o bláznech.
Vosty topí parádně a v SSP postupujeme na P5 celkově 11. Příprava stroje na další stint – palivo olej, kontrola tayfuny, servis od Eli je super. Nemusím se o nic starat jelikož Ozzy dělá mechanika. Ještě, že jsem jel rychle a dal osobák protože jinak by mě hrozně vyplísnil :D
Vosty zrychluje a vypadá to, že budeme atakovat týmy před námi ale pak to přijde Vosty signalizuje střídání, potvrzení cedule ale v zajížděcím kole padá Tolin, parťák z Misana pod boxy a je SC. Pitline uzavřena, Pankáč dostává transpondér a jede se postavit na konec pitline ... wtf místo otevření po projetí SC tam stále stojíme a až další kolo jede Pankáč do akce... a výsledek v prdeli ... kdyby tam Vosty zůstal tak mu dojde benzín. Prostě občas SC pomůže občas nepomůže tak tentokrát nepomohl.
Nevadí jedeme for fun ne na výsledek i když jako CEO čekám výsledky jinak neprodloužím Kopytnatcům smlouvy.
Dohodneme se , že já podle sil dám další stint cca 40 min aby na Vostyho zbylo cca 38-40min do konce ono ta nová R6 mu žere jak T34 no volnoběh takže tak 14 litrů :D :D ale při těch časech to jádro musí být řádně krmeno. Ozzy vše takticky řídí z operačního výpočetního střediska PIT LINE za pomoci ščotu tužky a křídového papíru A4. Ostatní čumí jak to koučujem 
Pankáč odboural blok z pádu v Brna protože seká jedno kolo jako druhé kousek za osobákem. Prostě super parťák. Má prvky endurance jak na dráze tak ve večerní etiketě okruhové.
Pankáč končí svůj stint ale jak večer předtím říkal, že nemá fyzičku tak lhal :D
Jsem ready, výměna transpondéru prásk rána do hrbu a Chruštičko jeď. Dostávám se do tempa hned druhé kolo. Provoz na dráze je velký takže zábava veliká, prostě endurance má kouzlou protože je vždy s kým závodit, kolegové když nemůžeš pomohou atd. Poměr výkon cena tj čas na dráze vs cena eventu je famózní ale pokud po endurance nemáš dost tak máš hodinu open pitline je bezkonkureční ale oni lidi asi radši jedou na levný event v Brně kde se mrdáš se 65lidma na dráze a závod open na 2 kola ... šestky na 7 kol ... jebat to. Sice jsem v psaní reportu odbočil ale musím to zmínit protože jsem kritický ke všem agenturám co poskytují tyto radovánky.

Stint probíhá dobře jedu na jistotu ale pocitově pomalu cca 2.5 sec za osobákem ale ve finále jsem nakroužil 35min dopoledne a následně ve dvou stintech 55kol na svém fyzickém limitu je prostě záhul a po prvním stintu jsem to komentoval slovy nechápu jak to ten Canepa z GMT dělá když jede dva stinty jsko vloni v Portimau za sebou ... asi fetuje ...
Opět potkávám Kubu z boxu a beru ho ve stejném místě, jede zde poprvé a velmi dobře! Jen tak dál vyjezdi se na téhle staré GSXR a pak hrrr do nového litra.
Kroužím stabilně baví mě to, přeletí mě Parmič s ním jsem si minulý večer domlouval instruktáž ale mizí po několika vinglech v dáli ... no tak tuhle instruktáž budu reklamovat ( reklamoval jsem později u pisoáru a Parmič vysmátej)
Jede se dál, předjede mě Richard na své R6, hanebný to čin, předjet svoji loňskou práci. Ale opět následně v pokecu po závodu komentuje: konečně vidím jak to vypadá a hezky jsem tě předjel na gentlemana ... to ano a zmizel v dál. Tento stint je trochu zvlášťní jelikož kousek od dromu je zlý mrak s vodou takže možná bude drama na konci. Je cítit voda a studený vzduch ale jede se cajk. Kluci v boxu mají strategii vymakanou a je tam Ozzak tak urcite je vše jasné.
Cítím trochu krizi a 38min stintu za mnou jde se na střídačku, ruka hore následně další kolo cedule a střídáme.
Vosty vyrazí, Pankáč má mokrou moto ready ... to je prostě profi stav ( skoro).
Je to řežba do konce díky SC jsme stále na P6 SSP, celkově P11. Vosty je v tempu ale na P5 je to skoro neřešitelné, jsme smutní ovšem tým na P5 střídá a Vosty topí takže to bude do cílovky drama. Body budou ok, hlavně v celku do cíle sezona dlouhá.

Blíží se konec 4h závodu, voda nebude takže to budeme dřít na sucho ... Ozzy trochu smutný ale prostě it is racing. Čas 00:00:00 cedule last lap a příprava šachovnice. Projede vítěz a Ozzy s Pankáčem smutní, že o 2,4 sec to nevyšlo Vosty topil ale nevyšlo, no co body cajk sezona dlouhá. Pak to přišlo, tím, že Vosty byl ještě v kole s týmem Katsumi (neplést si s japonskou hejkající hérečkou) ... cílovka aktualizace livetime a jsme na P5 o 4,19s ... chtěl jsem brečet smutkem brečím radostí. Tým Katsumi se teda jmenuje jinak ale podle jiné hérečky z hentai porna ovšem oni slaví a já ačkoliv bych tomu věřil rovnou si počkám na ofiko výsledky kdyby nějaká žlutka třeba běžela na race control a protestovala :D
Ovšem stane se tak, že jdeme na vyhlášení pro P5 a odměnu útěchy. Jako CEO a odborník na střik pódiový to rozpoutám protože šestkaři mají lepší střik Vosty takticky se uklidí a mě to štípe v očích :D ale končit dovolenou střikem bublin je fajn. Zbytek lahve dopijeme v rámci týmu. Focení s pohárkem, cenu výhry což je výživa dostane Vosty a jde balit.
Tayfuna má první sestřel, protože na kraji plexi je zbytek ptáčka co asi nezávodil ale odhalil jsem to po odtlačení na odvoz do doupěte.
Balení loučení a odjezd dom vyložit věci , druhý den ráno cesta do práce. No cesta ... letadlem letadlem taxikem atd... hold ne každý pracuje na západě 

[b]Souhrn:
[b]Most - HLUK A VÝFUKY V POHODĚ

EVENT CEC 2018 - mrdalové to nejsou, celá sezona bude zajímavá

Plusy: Eli Terča , CEC is back !! , rodinná atmosféra - komplet rodiny otcové, matky děti atd, lze to dělat jednoduše, poměr výkon cena, atmosféra v boxu, KOPYTA RC rulezz, sestava boxu, vrabec s knedlíkem a zelím v restauraci ( nic pro vegeratariány ), nakrouženo hodně moc, organizace Wildmotors aneb jak lehce to jde[/b]

Mínusy: tlumivky ve výfuku ale bude hůř i třeba v Brně ... mám to daleko jako vše[/b]

Pokud jsi to dočetl až do konce tak se stav na drink a radu u týmu KOPYTA RC na eventu s WILDMOTORS na Slovakiaringu 4-5 června

osobně se polepším s reportem aby to příště mělo šťávu hodnou tohoto šampionátu a úrovně CEO KOPYTA RC

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ozzy_ (1144) napsal 14.05.2018 v 15:09

Ja te vyplisnim i tak Se neco najde K osobaku jeste jednou gratulace, zaject si osobak v Endurance je vzdycky neco extra ...

RoumenS (153) napsal 13.05.2018 v 16:36

Uz se tesim na Slovac, snad bude i rytmus

mike.46 (604) napsal 13.05.2018 v 06:50

Hezkej report, jako bych tam byl...paráda

To-Funnky (0) napsal 12.05.2018 v 23:03


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist