PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník CB600
Vloženo 28.1.2018
Aktualizováno 16.3.2018
Zobrazeno 834x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5


Vloženo: 10.02.2018, Uskutečněno: 10.02.2018, Stav tachometru: 43684 km, Zhlédnuto: 10x


Výměna předního šestiletého puku (DOT 0512) za něco lepčího. Vybral jsem nakonec Dunlop Roadsmart III, které považuji v kategorii sportovně-turistických pneu za špicu. Taky jsem dával dolů proužky z ráfků. Což byl fakt očistec. Samotná nálepka šla horkovzduškou v poho, ale zůstala pod ní vrstva lepidla. Zkoušel jsem vše, co jsem našel v garáži. Tzn. WD40, čistič na řetěz, čistič na brzdy, technický benzín, líh, nitroředidlo. Z těchto uvedených nejlépe fungoval čistič na řetěz. Ale furt to nebylo nic, o čem bych řekl, že to tím šlo. Nakonec jsem zkusil koupit Den Braven odstraňovač etiket a pásek... A voilá proužky jsou dole

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Řetězovka

    DID X kroužek klasika (nezlatý). V rámci výměny proběhlo čištění okolí.

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 19.01.2019
    Uskutečněno: 19.01.2019
    Tachometr: 47489km
  • Ložiska předního kola

    Sundat kolo, vypíchnout gufera, vytlouct starý ložika. Namlátit nová, konkrétně se jedná o SKF 6204-2RS (made in Bulgaria :-)). A jelikož se mi nepodařilo najít gufero o vnějším průměru 47,2, protože neumím hledat :-), t

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 18.01.2019
    Uskutečněno: 18.01.2019
    Tachometr: 47489km
  • Ložisko krku řízení

    Už mě moc nebavilo, jak se řidítka "aretovala" v přímém směru. Tak jsem se rozhodl s tím něco udělat. A místo původních původních kuličkových rovnou kuželíky. Po vyndání starých ložisek bylo jasně viditelné opotřebení. V

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 06.01.2019
    Uskutečněno: 06.01.2019
    Tachometr: 47489km


TOPlist