Tady asi není co rozepisovat. Obyč DOT4, nádobky vyčistit od bordelu. To samé u spojky. Možná menší zmínka ohledně CBS. Při odvzdušňování PCV (za nádrží) je nutné přední levý třmen vyjmout a naklopit tak, aby pístek, který tlakuje zadní třmen byl v rovině 0 -15 °. Aby případné bublinky mohly stoupat vzhůru k odvzdušňováku PCV. Mám to vyfocený, z obrázku je to jasnější.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
DID X kroužek klasika (nezlatý). V rámci výměny proběhlo čištění okolí.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 19.01.2019 |
Uskutečněno:
| 19.01.2019 |
Tachometr:
| 47489km |
-
Sundat kolo, vypíchnout gufera, vytlouct starý ložika. Namlátit nová, konkrétně se jedná o SKF 6204-2RS (made in Bulgaria :-)). A jelikož se mi nepodařilo najít gufero o vnějším průměru 47,2, protože neumím hledat :-), t
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 18.01.2019 |
Uskutečněno:
| 18.01.2019 |
Tachometr:
| 47489km |
-
Už mě moc nebavilo, jak se řidítka "aretovala" v přímém směru. Tak jsem se rozhodl s tím něco udělat. A místo původních původních kuličkových rovnou kuželíky. Po vyndání starých ložisek bylo jasně viditelné opotřebení. V
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 06.01.2019 |
Uskutečněno:
| 06.01.2019 |
Tachometr:
| 47489km |