PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS Adventure (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tentum
Vloženo 5.10.2017
Aktualizováno 5.10.2017
Zobrazeno 1 377x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 22.11.2017, Uskutečněno: 22.11.2017, Stav tachometru: 82000 km, Zhlédnuto: 27x


Tak jak stárnou lidi, stárnou i ty naše motorky,

tak motorka je doma, je čas na servis, na budíku je natočeno nějakých 82.000 km. Jestli to je pravda nebo není, to je teď jedno.

Oleje

Vypustil jsem olej z motoru, převodovky a hypoidního převodu, krom mot. oleje bylo vše čisté. Do motorky jsem nalil motorový olej Castrol Power1 20W50 a převodový 85w140 Belray, Olejevý filtr Hiflofiltro.

Motorka, je na centrálním stojanu a já ji začínám odstrojovat. Parádní je, že nádrž má na benzínových hadičkách rychlospojky se zpětnýma klapkama. Chce to gryf a nádrž je dole. Odpojil jsem baterku a vytáhnul, baterka je na nabíječce můžeme pokračovat dál. Rozpojil jsem co se dalo a kontakty jsem ošetřil emulzí na kontakty od Berneru, zase jsem to složil.

Nádrž

Jdu se teda věnovat nádrži. Povoluju velkou přírubu na pravé vnitřní straně nádrže, ve na ni čerpadlo s filtrem. Ten filtr chci měnit. Při vytahování pozor na plovák /ukazatel kolik je benzínu v nádrži/. Filtr je vyměněn a vracím vše zpět. To bych nebyl já, abych se do toho starého palivového filtru nepodíval. Byl v pěkně zasranej, podobalo se to černým usazeninám. Použil jsem palivový filtr od firmy Mahle.
Jo a ještě jsem vyměnil vzdochovej filtr. Použil jsem filtr od firmy Hiflofiltro.

Tlumiče

Advik je osazen tlumičemi od firmy Ohlins, zadní tlumič teče. Takže tsak či tak, oba tlumiče putují k panu Procházkovy na servis-repas. Čas uběhl, tlumiče jsou zpět doma. Montuju je zpět a jejich nastavení provedu dle instruktážního videa od Touratechu. Co nevím je jak optimálně nastavit zpětný chod, aby prostě nekopal???
Za každé info burád

Brzdy

Všechny brzdové třmeny jsem rozdělal, vyčistil a pořádně jsem promačkal pístky. Zároveň jsem vyměnil i brzdovou kapalinu. Počítám, že to udělám ještě před sezónou. Použil jsem brzdovou kapalinu od firmy Castrol DOT 4.

Příprava palivové směsi

Klapky, ty klapou jak o život, takže jsem vyměnil hřídelky s pouzdrama, šlo to dobře. Vyměnil jsem i všechny O-kroužky, které tam jsou. Jak bude motorka zkompletovaná udělám synchro válců.

Motor

Na motoru jako takovém jsem nic moc nedělal, hodně se mluvý o výměně napínáků, proč se musím měnit, nevím. Jestli si tohle někdo bude číst tak mi prosím napište proč je lepší je měnit.
Ventily, no jestli jsem na nich pobyl 2 nebo 3 hodinky, tak nekecám. Jsou ale hotové

Přední vidlice

Nedřív jsem si říkal, že jse na ni vyprdu, že prostě jen vypustím olej a dám nový. Olej tam maže "pouze" kluzáky. Vše jsem rozdělal a udělal jsem dobře. Když jsem vylíval olej byl krásně červený, ale na konci šla z noh černá sračka. Vše jsem vyplách a vyčistil. Použil jsem nová gufera od firmy Tourmax.
Vyměnil jsem i gufera a staré prachovky jsou popraskané. No a když už bylo dole přední kolo, vyčistil jsem ho a na stranu náhonu jsem dal nové gufero.

-pokračování příště jdu spát-

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist