Již v roce 2011, kdy jsem použil K&N filtr, jsem byl nucen přetryskovat. Ačkoliv byla s továrním nastavením a původním molitanovým filtrem směs příliš bohatá (černé svíčky, vysoká spotřeba), tak po použití K&N filtru, byla směs chudá.
Z původní hodnoty hlavní trysky 88, jsem zkusmo zvolil velikost 96.
Dle barvy svíček to bylo OK, ale na plný plyn v max. otáčkách už motorka neměla původní výkon, cukala jako kdyby docházelo palivo.
Po výměně vyfuků jsem letos najel cca 1500 km, převážně v parném létě. Přiznám se, že s určitou nejistotou a rukou připravenou na spojce.
Svíčky sice byly zcela bílé, ale nenesly známky extrémních teplot.
Nutno uznat, že v Hondě a dnes v Číně, mají chlazení motoru zmáknuto dobře. A v Táboře vyrábí skvělé svíčky.
Zakoupil jsem trysky vel. 105, motorku projel kolem baráku. Cukání v maximálních otáčkách zmizelo, motorka dosahuje své maximální rychlosti 110 km / h s větší jistotou.
Až něco nejezdím, zase kouknu na svíčky a rozhodnu, jestli přidám, nebo ne.
Srpen 2018
Mám od výměny něco najeto a zdá se, že velikost trysek jsem celkem trefil. Ostatně originální manuál od Hondy uvádí taktéž velikost hl. trysky 105.
I s o jeden zub větším primárním kolečkem motocykl dosahuje své max. rychlosti a výkonu při max. otáček 8000, dokonce jde až na 9000, při větru v zádech apod.
Spotřebu neměřím, ale jistě je v normě.
Pokud se někdy dostanu na odborné seřízení, významnou změnu již čekat nelze.
Vlastník | AlešT. | |
---|---|---|
Vloženo | 25.5.2008 | |
Aktualizováno | 28.8.2018 | |
Zobrazeno | 48 662x |