při namontování funkční sady karburátoru, bylo na řadě jejich doladění na "plnej" výkon inspirace byla všude, první hledání bylo v dílenské příručce, dále kolik dává Dyno jett jako sadu pro daný typ motoru při otevřených filtrech. Jen se mi nelíbila ta cena trysek M5 okolo 60-100Kč za kus x4 a to se ještě trefit, aby byla optimální směs :D nakonec jsem to risknul a koupil od 100 do 130 po 5 stupních trysky původn do MZ snad maďarské výroby za 20Kč samozřejmě se přesnost nedá srovnávat, ale účel to splnilo.
a začala rutina vyndat karburátory - nové hlavní trysky - namontovat zpět - seřídit podtlaky - 10km udělat okruh - nechat vychladnout - kouknout na svíčky a prohodit mezi sebou - a zase od začátku
Jen tryskama to neskončilo, dále doladit tři druhy jehel. Konečná verze pocházela ze Z400F - menší obsach motoru, schodné sady karbecu laděné na skoro stejný výkon staré kawy.
Je to "moderní" stroj a v otáčkoměru na nových budíkách byl namontován voltmetr . Díky tomu jsem veděl, že novy motor dobiji jen 11V, ale nepřišlo my to jako zatím problém k řešení, motor startuje a jede, tak proč to prozatím řešit no ono to zas tak malinkej problém nebyl. Díky nižšímu napětí ve vyšších otáčkách neměly svíčky pořádnou jiskru, tudíž byla černá elektroda a já žil v domění, že moc ty karbce krmim
Ačkoliv konstručně schodný motor, v kabeláži od alternátoru byl zapojen jeden kabel ve svorkovnici jinak, vyměněno a rozdíl k nepopsání :D jiskra krásně fialová, odtrh na svíčce 0,7mm a motor točil 10 000 ot/min krásně.
Vlastník | drejžab | |
---|---|---|
Vloženo | 4.3.2015 | |
Aktualizováno | 15.9.2017 | |
Zobrazeno | 1 626x |