BMW R 1200 GS Adventure (2008)

Vlastník hofi01
Vloženo 28.4.2015
Aktualizováno 22.5.2024

Vloženo: 14.08.2017, Uskutečněno: 05.05.2017, Stav tachometru: 62153 km, Zhlédnuto: 8x

Využili jsme druhého květnového svátku, v pátek vzali dovolenou a udělali si prodloužený víkend na motorkách. V Pohořelicích jsme vyzvedli známé, v Bučovicích další a přes Beskydy a slovenskou Čadcu jsme dorazili až do Osvětimi, kde jsme měli vytipované ubytování asi 5km od tábora Auschwitz. Další den jsme si oba tábory prošli, přejeli do Krakova, kde jsme si prohlédli nádherné centrum města i Wawel, zde se nám ale nepodařilo ubytovat, tak jsme přejeli na vytipovaný penzion Dworek Emilii, který je pro změnu malý kousek od solných jeskyní ve Wieliczce. Ubytování super za výhodnou cenu. V neděli ráno jsme si udělali prohlídku solných jeskyní a vydali se na Slovensko. Zde jsme zajeli asi 2 km nad obci Lúčky, kde pramení termální pramen, ze kterého berou vodu právě nedaleké Termální koupele Lúčky. Kluci do louže hned skočili, mezitím nás pokropila parádní průtrž mračen, poté jsme se ubytovali v nedaleké Bešeňové v penzionu Za mlýnem. Následovala koupel v Lúčkách, večer posezení k kamarády dole v hospodě. No a pondělí pro nás znamenalo příjemný přejezd zpět domů. Za 4 dny jsme natočili necelých 1100 km, v Polsku jsme navštívili zajímavá a pěkná místa, přejezd přes Polsko oproti tomu zajímavý nebyl ani trochu, roviny, vesnice, malá průměrná rychlost, hodně aut. Na Slovensku se to otočilo, najednou bylo na co koukat, nádherné hory, parádní zatáčky. Celkově se nám, i přes určitou nepřízeň počasí, víkend vydařil.

Celá galerie ke shlédnutí zde :

• 25.5.2024 - ruine Kollmitz

Trochu jsme bojovali s tím zda vůbec jet, hlásili silné bouřky. Po obědě jsme si řekli, že zajedeme alespoň na zmrzlinu do Dačic. Byla super jogurt-hruška ! Počasí pěkný a tak si říkáme kam dál. Měl jsem v hlavě jedno mí

Vloženo: 26.05.2024
    Uskutečněno: 25.05.2024
  • 1.-4.5.2024 - poježdění v pohoří Mátra

Pětidenní volno jsme využili na první větší trip na velkých motorách a vyrazili pojezdit maďarské pohoří Mátra - cestou jsme se stavili na Mohyle Milana Rastislava Štefánika, přespali a posnídali v krásné Banské Štiavnic

Typ: Dovolená
    Vloženo: 13.05.2024
    Uskutečněno: 04.05.2024
  • 13.4.2024 - super sobota v sedle

Předpověď počasí slibovala pěknou sobotu a my přemýšleli, jak s ní naložit. Pochopitelně, že motorkářsky ! Ale úplně jsme nevěděli kam vyrazit. Nakonec jsme si řekli, že to vezmeme zase směrem na Krumlov do Enduroparku,