PROFIL MOTORKY

Jawa 350/639 (1991)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník romla411
Vloženo 5.2.2016
Aktualizováno 26.5.2022
Zobrazeno 7 208x
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 23.09.2016, Uskutečněno: 23.09.2016, Stav tachometru: 56000 km, Zhlédnuto: 102x


Jedna z posledních věcí, co mě trápila, byl karburátor. I když jsem původní vyčistil, stále to nebylo ono. Otáčky byly nestabilní, hůře startoval a byl takový "nervozní". Obětoval jsem 1500 kč a pořídil si originál Jawa. Výsledek mě mile překvapil. Absolutně stabilní otáčky při volnoběhu, bezproblémové startování, konstantní snižování otáček po zátěži a dokonce vymizelo cukání při brzdění motorem. Pokud máte problémy se seřiditelností karbece, vřele doporučuji ale pouze ORIGINÁL JAWA! Existuje totiž kopie Thaiwan, která stojí za hovno.

Porovnal jsem zpracování starý vs nový a vše vypadá stejně. Tuším, že si je nechává jawa dělat v číně. Naštěstí funguje velmi dobře.
Porovnání viz foto.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
romla411 (18) napsal 24.09.2016 v 20:40

Na obrázku je jehla po koupi. Mám jí nastavenou na 2 zářez z hora, bohatost směsi 1 otáčka a čtvrt no a světe div se, jede to jako kráva . Absolutně bezproblémové startování, krásný zátah v celém rozsahu otáček a zmizelo cukání při deceleraci. Jsem naprosto spokojen. Spotřebu ještě změřenou nemám, ale věřím že se bude pohybovat kolem 4. litrů. Byl jsem zvědav na zpracování číny vs czechoslovakia (viz foto) a je to v obdobné kvalitě.
Jsme nad míru spokojen. A za ty pohledy, když to nakopnu na jeden kop, to stálo

CadLubeen (3) napsal 23.09.2016 v 19:04

Čeče na první pohled se zdá, že si měl u původního karbce jiné nastavení než u tý nový číny. Máš malinko jinde jehlu.

Taky jsem se s tim trápil, pak koupil ten novej čínskej a pro jistotu udělal hned svoje standard nastavení (mimo jiné jehla uprostřed A světe div se, moc dobře to nejelo, cukalo to při deceleraci a dusilo se to a já nevim co ještě. Řikám si, kurnik, to neni možný, a tak jsem začal ladit, ladit a ladit a abych to cukání odstranil, musel jsem sundat volnoběh až to skoro chcípalo a po přidání to mělo pytel jak sviň. Hrůza!

No a pak jsem si přečetl v příručce (mimo výšky hladiny, velikosti trysky a nastavení bohatosti), že jehla má bejt uplně dole. No tak jsem to udělal, zvednul volnoběh (už to nechcípalo) a motorka přestala cukat, ten pytel taky zmizel a teď to jede jak z praku. A taky už nemám zaprasený vejfuky po ujetí 50ti km

Prostě to bylo bohatý jak sviň.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jawa sraz Králíky 2023

    Letos opět Jawa sraz na Dolní Moravě. Náramně jsem si to užil a za víkend najel kolem 600 km. Opět jsem si potvrdil, že mě to na tom verglu nesmírně baví a z domu v žádném případě nepůjde! :-DD

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 01.09.2023
    Uskutečněno: 01.09.2023
    Tachometr: 76050km
    Komentářů: 2x
  • Nehoda na Jawa srazu

    Při zpáteční ceste z vyjížďky mi na horizontu na cestě III třídy v zatáčce ustřelilo přední kolo. Jawa se klouzala dalších 5 metrů do příkopy, kde se převrátila. Jezdím s trhacím Airbagem od firmy Bering, který se nafo

    Typ: Havárie
    Vloženo: 12.01.2023
    Uskutečněno: 16.07.2022
    Tachometr: 74600km
    Komentářů: 3x
  • Jawa sraz Králíky

    Loni (2022 jsem se vydal na malý Jawa sraz do Orlických hor, prozkoumat bunkry. V roce 2021 jsem nedojel, bo jsem srab a spláchl mě déšť . Loni jsem dojel a bylo to super. Na Jawě mě cestování moc baví a mohu potvrdit,

    Typ: Sraz
    Vloženo: 12.01.2023
    Uskutečněno: 15.07.2022
    Tachometr: 74600km


TOPlist