Název mluví za vše - v garáži i na parkovišti před prací má svoje vyblemcaný místo. Alespoň je každýmu jasný co tam parkuje
První olejová netěsnost kterou jsem řešil přednostně bylo ,ne sáknutí ale dostlova odkapávání a následné pálení se na zadním válci. Při zastavení smrděl olej a měl jsem zasraný jak stehna tak oba kastlíky pod sedlem. Příčinou bylo asi při montáži přeštípnutý těsnění pod ventilovým výkem. Je to na čtyřech 1/4' (asi 7 mm) a dotažený na krev (má tym být jen tuším 7 Nm) a nestalo nic jinýho než to co muselo a prasklo to nebohý gumový těsnění. V rámci reklamace jsem dostal nový a vyměnil si ho sám a je klid. Nohavice a kastlíky mám už čisté. Toť za prvé.
Za druhé jsem si všiml že mi vždy zůstala na silnici po motorce kapička a pátral jsem odkud. Zjistil jsem že to je od matky šponováku primárního řetězu. Tak jsem matku vyšrouboval a zjistil že je prasklý osazení a vyhřezlá ta plastová část co má těsnit plochu i závit. Tak jsem si řekl: neboj ce ničehož nic a nejak to utěsni. Tak jsem tam dal fíbr a měděný těsnění a doufal že jsem na to vyzrál. Nevyzrál - chcalo to ještě víc. Tak jsem se cestou z práce stavil v Čakovicích v Klasik motu a objednal novou tu matku. Stála 370Kč + 10% za urgentní dodání (v ČR nebyla nikde žádná skladem a v EU bylo 33 kusů). Jsem myslel že mně klepne, ale co. Takže jsem si třetí den vyzvedl matičku a když už jsem tam byl tak i nový svíčky. Namontoval a je pokoj, Už neslintá!
Zapoměl jsem dodat že následovalo našponování řetězu dle manuálu. Hodnoty viz foto.Taky nemám momenťák ale utahoval jsem s citem pro věc - jako vždycky
Vlastník | Varaník | |
---|---|---|
Vloženo | 10.3.2016 | |
Aktualizováno | 21.3.2019 | |
Zobrazeno | 2 764x |
pěkná práce, výsledek stojí rozhodně za to