PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 3.9.2013
Aktualizováno 2.10.2016
Zobrazeno 3 180x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 29.08.2016, Uskutečněno: 29.08.2016, Stav tachometru: 25174 km, Zhlédnuto: 9x, Firma: Wildmotors


Jak začít tento popis akce Wildmotors , která v našich srdcích zanechala mnoho krásných vzpomínek? Obvyklý proces balení a dohodnutí se s Ozzym, že jedeme endurance for fun jako tým KOPYTA RC mezitím jsem ještě zakoupil ježdění prozatím na jeden den, následně se druhý den uvidí, když tak na hyenu něco koupím na místě od organizátora. V neděli je vše zabaleno a vydám se společně s asistentkou směr Brno. Cesta na pohodu a spotřebu mimo D1 takže do Brna dorazíme chvíli po 17h a na bráně potkáváme Rudolfa, takže následuje pokec a následně průnik do areálu AMD na dobré slovo. Stavíme stan vedle Michala P a zahajuji servisní akci čidlo rychlořazení , které po posledním pádu začalo mít špatnou funkci :( Servis je domluven jen, co přijede Jarda B. servisák co má nové čidlo od p. Rollingera. Toto čidlo je kompatibilní s moji cordnonou takže super. Postupně dorazí osazenstvo stanu s překvapením (nebyla to striptérka) ale přijel #973 Mr. Veverčák takže celkově veselo grilujeme popíjíme povídáme a rozebíráme 7h endurance ze Slovakiaringu. Jarda B se pustí do výměny čidla a já koukám jak z R6 je spíš hromádka neštěstí než funkční závodní stroj. Postupně se dílo daří a já před půlnocí jsem pln optimismu piva hruškovice atd. …. Radost vrcholí kolem 01:00 kdy je R6 hotova zkompletována načež mě nenapadne nic lepšího než provést test ve stylu “puš hárd“. R6 ve stanu ohřáta a už to tam lítá jak po másle …. Nadšení ostatních okolo je veliké protože mě slovy: ty debile, dej jí pokouřit, ať řve děvka jedna chtějí efekt upraveného QS slyšet úplně maximálně. Je na čase jít spát za chvíli se valím směr spaní. Vytuhnu v autě na kozách asistentky s příslibem v příští pětiletce bude i něco více než platonický citový vztah.

Ráno vesele vstávám a s podivem zjišťuji, že večerní vystoupení má negativní ohlas …. Asi málo fanoušků „puš hárdování“ s poznámkou: nějaký debil, blbeček z děcáku apod. tu ve dvě ráno nebo později mordoval R6 , no nic pánové bylo 01:29 to vím naprosto přesně svítilo to na budíku. Odpovědí je: tak to jsi byl ty!!! No nic jde se trénovat, a když se dostanu po tři minuty tak pohoda:) To se čistě náhodou daří tak jsem spokojen a jdu si jako obvykle lehnout abych se kvalitně na kvalifikaci dospal. Mezitím třetí člen endurance týmu Marek zahazuje svoji Daytonu do kačera a je tím rozhodnuto jedeme závod jen ve dvou (třetí rychlík Marek byl pojistka úspěchu). Kvalifikaci má za trest Ozzy stejně tak jako, že bude celé tři hodiny na trati v endurance jelikož má lehké manko v čase na dráze. Celkově si vyjedeme na roštu P22 a změníme strategii, že budeme střídat nejen motorky ale i jezdce. Je zvláštní ale letos kromě prvního endurance jsem startoval vždy, takže už to beru, jako rutinu prostě mávni tou vlajkou, ať jedeme. Přes oběd přezouvám zadní pryž a jsem včetně stroje připraven. 13:57 zazní signál nájezdu na trať a jedeme. V Brně je to teprve můj druhý endurance a první na 3h. STARTÉR s vlajkou se objevuje na dráze a není to nikdo jiný než Michal “Bóža“ Drobný, který drží vlajku nad sebou je to praktické pro zadní řady. Mávnutím se odstartuje závod ….běžím…start za jedna a héééén jedeme. Start se mně povedl a urval jsem dle následného videa dost pozic někam k P15. V prvním kole mě předjede dvojice #12 Filip Salač a Dominik Jůda – radost se na Filipa a jeho styl účastníka RBRC v MGP koukat!!! Kroužím a vždy je s kým závodit, na dostřel mám Petra Štětinu, takže mě táhne hezky tímto stintem , časy stabilní navíc jen kousek za osobáčkem (ten kousek myslím 0,8sec). V půlce stintu přichází žluté vlajky a SC zrovna ve chvíli kdy jsem dohnal jedno CBR a chtěl ho říznout, ale borec bojoval zdatně, takže jedu dál s klidem kde SC potkám a v druhém kole v kopci za schwantzem už vidím hada jezdců a říkám si vydechnu v hadovi a odpočinu si. Chyba myšlení v kopci před cílem dojedeme s tím CBR hada a traťáci vytahují zelenou vlajku, takže žádný soucit na konci cílovky jdu přes něho a tahám podle hesla pana učitele dojet předjet ujet. Stint se podle času blíží ke konci a následně cedule BOX s potvrzením znamená střídání, takže zajíždím a výměna. Ozzy v akci takže mezitím dochladím motocykl, naliji benzín, kontrola brzd + hladiny oleje. Pití, relax a hlídání Ozzyho protože hlídacímu blond SW se nedá věřit Ozzy krouží hezky a celkově jsme na hranici TOP10 což je pěkný výkon. Dávám si drink na povzbuzení těla a sexuální výkonosti a jde se střídat. Ozzy zajíždí blond SW vymění transpondér a já jedu na dráhu. Ihned se chytám malé skupiny jezdců a pomalu se dotahuji a až se dostanu do tempa tak zaútočím. Ovšem útok se nekoná, jelikož na výjezdu z esíčka za schwantzem padá jezdec a nechce vstávat, takže žluté vlajky následně se skupina rozpadá a za cílovkou následě vidím, jak na stanovišti se připravuje cedule SC … No safety car #2 a po chvíli je skupina sjetá dohromady jelikož první jezdec skupiny jede opravdu opatrně pomalu a SC nikde v dohledu. Nevadí, jedeme jak když traťák na babetě jede domů z práce a trochu jsme na nervy z tempa, když SC nikde :( Sice bezpečnost na prvním místě ale tohle tempo fakt ne. SC nakonec dojíždíme poblíž schwantzu a vesele kroužíme za SC. Tempo pomalé vedro veliké takže využívám vyšší kvalty abych správně chladil motor. V následujícím kole SC za schwantzem zhasíná světla a start na novo. Ihned mě převalí skupinka rychlíků, ale já situace využívám a vyvážím se za nimi před malou skupinku jezdců a hezky v klidu jezdím následně osamocen. Teplo je opravdu velké takže každý kdo jel si šáhl opravdu na dno. Podle času na pitline koukám, že mě do střídání moc nechybí a v dalším kole následuje cedule BOX, kterou podle dohody následně potvrdím a zajíždím. Výměna transpondéru a jdu pečovat o moto, takže dochladit, nalít benzín co kdyby atd. Ozzy krouží vstříc cíli a celkově jsme na P9 což je krása a následuje jedna zajímavost z 9ti prvních týmů je celkem 6 týmů kategorie SSP … takže kdo z litrů dojede v TOP10 má pohárek. Ještě tedy než náš tým postoupil na P9 odstupuje z prvního místa cca 28 minut před koncem tým James-Francesco-Kokain kdy 1) jedno BMW sežralo rozetu (bez zubů to nejede) 2) druhá R1 uvařila brzdu 3) třetí R1 nebyla nahřátá a pilot ve sprše a nebýt to YZF-R1M tak to kluci dojedou ale na kdyby se nehraje takže příště ;)

Šachovnice na konci závodu a radost naše je veliká z P6 v SSP celkově tedy P9 což je hezký progres z 22 místa na roštu. Radost nám dělá tým NEKOPYTA RC v SBK, protože díky tomu odstoupení se této sestavě „ co okruh dal“ urodila bronzová příčka – GRATULACE!!!

Dávám si pivo, maso z grilu a následuje příjezd Máry a Rossinky společně s jejich doprovodem. Vesele se chlastá a řešíme počasí na zítra. Podle předpovědi bude chcát buď od rána, nebo po poledni. Jsem připraven na vše, takže v klidu pojezdím a pak jak řekl slepej uvidíme. Jízdy na další den výhodně na hyenu koupím od Marka, kterému to večer už jezdilo, ale žebra mu dala na jasný signál, že tohle není moc fajn.
Spát jdu docela brzy abych se na další den krásně vyspal což se daří a ráno vesele vstávám a připravuji se na trénink a kvalifikaci. První dvacka probíhá v pohodě i přes zahození jednoho BMW co mám na očích „live“. V kvalifikaci zajedu, co bude stačit na prostředek závodu SSP mezitím Rossinka dává osobák o několik vteřin, takže to bude řežba. Do další kvalifikace nejdu, protože guma vypadá akorát tak na závodu plus jednu dvacku tak ji nebudu trápit a dojedu ji v závodě. Předpověď počasí následně řeší všichni podle chytrých telefonů začne pršet v 14:00 …. Jůů mokrý závod to bude sranda moje šance stoupají. No stoupají do chvíle vyvěšení roštů a s mým časem jsem se promr*al do závodu OPEN kde jsem na P7 a jezdci vpředu jsou opravdu s časem okolo 2:22 což vypadá na slušný race kdy bych se mohl hecnout na nový osobák :) Každopádně řeším počasí, jelikož jedeme v 14:00 podle programu, takže možnost, že zaprší při závodě je veliká. Pauza na oběd probíhá a okolo kruhu se prohání mraky proklatě nízko a tmavé barvy slibující déšť. Podle radaru faktu bude kolem 14:00 pršet a to hodně, což zvyšuje moje naděje na dobrý výsledek. Nelením a předvádím v půl druhé dešťový šamanský tanec, který by Inču-čuna jistě pochválil. No co 13:45 jsem připraven na sucho, ale mraky jsou neúprosné … a tak 13:53 spadne pár kapek tak mám lepší náladu, ale na mokrou dráhu je to málo. Kapky přestanou padat následuje otevření oblohy a pořádná přeháňka. Jupííííí šamanství funguje a následuje hlášení promotéra: „ závody mokré, odložení startu o 30 minut“. Ok jdu přezouvat, pod stanem nás je více jelikož fakt chčije: D přezouvám a následuje test po boxu. Vše funguje, jsem ready přezuto bylo za 16 minut:) Jak jsem ohnutý u přezouvání trochu si zalomím záda tak na moto vypadám jak důchodce ale prostě to musím vydržet.

Signál otevření dráhy zazní a já vyjedu do „sajsín lapu“ gumy studené, vody mraky prostě to musí jít heslo věnec nebo kotrmelec. Na startu je překvapení protože nás tam je málo (narážím na přípravu techniky – štěstí přeje připraveným) přede mnou je jen POLE-MAN Petys. To bude řežba. Na roštu stojící James s červenou zástavou nás vysílá do WUP LAP kdy zkouším co gumy a zlepšuje se to. Petys ve WUP LAPu jede pilu tohle bude řežba. Dozadu se pro klid duše nedívám, abych měl koncentraci, jelikož co se děje vzadu mě nezajímá (okruhová poučka z mých začátků). Stojíme na startu lehce fouká létají kapky deště tohle bude náročných 7 kol. Čekáme o to déle, jelikož děvče s námi jedoucí jede na vzorkových gumách, takže čekání fakt dlouho. Už je to tady startér odchází ukazuje na světla. Červená se rozsvítí … myšlenky neposer to hned na startu a jede se. Petys dobrý start jeho zadní guma mě dává vodní lázeň. Race has began … a áčku mám trochu ztrátu, ale nic dramatického řekl bych asi 20 metrů. Výjezd na B a let dolů k dvojité pravé před stadionem tam už dostávám větší lázeň od zadního kola a jedu hezky za Petysem čekajíc na svoji šanci. Na stadionu se nic neděje a výjezd na D tak tam Petys lehce chybuje a vyjíždí na obrubník tudíž horší výjezd a jedeme souběžně vedle sebe ke schwantzu. Brzdy kdo z koho ……. Tak teď věnec nebo kotrmelec slaví úspěch :) Na magora mu to tam nacpu a vezu si ho na zádech dál a dál. Poprvé v životě na prvním místě závodu tak nervy pracují ale jedu na jistotu plus pocitově zrychluji. Asi ve třetím kole za cílovkou dáváme nebohému děvčeti první kolo pak prořadím ale pozici neztrácím. Chybí čtyři kola do cíle a Petyse mám stále na zádech protože ho slyším jak mu cébro chrchlá při zavření plynu. Soustředím se na stopu a snažím se utrhnout. Moc se mě to trhání nedaří, protože pocitově ho mám na zádech stále, ale následně výpis času ukázal ve výsledcích rozdíl 3 sec. Nevadí jedu dál 3 kola – 2 kola nervozita pracuje, když najíždím na cílovku a na počítadle naskočí 1 …. Last lap Leader of the race #13 Mr.Chruska . omfg hlavně to nepos***r. Na stadionu dostane další jezdec kolo a já si říkám kde je Petys kdy a kde to zkusí. Do schwantzu letím defenzivně, takže tam nikoliv takže esíčko výjezd nahoru do kopce řadím tak aby se to povedlo s tím novým QS a poslední místo brzdy do levé před cílem nahoře. Zavírám vnitřek abych měl lepší stopu do cílovky zvlášť na vodě a nikde nic …… ok výjezd pravá do cíle pohled vlevo pohled vpravo nikde nikdo takže oslava ve stupačkách za radostného pokřiku v přilbě VAMOS JORGE! (jemu to jde na suchu mě na vodě prostě tak to je ) je to tam prostě P1 mokrý závod historie se neptá :) Plácnutí ruky s Petysem + mávání traťákům (si sakra užívám) plácnutí si s traťákama ve schwantzu protože k té zatáčce a jejímu kačírku zvláštní citový vztah a jede se do depa:) dojedu sotva slezu a gratulace jsou fajn ale nelelkuju a jdu fandit závodu SSP, který jak se ukazuje na cílovce začíná osychat ale jen cílovka s tím, že kluci mají o dost méně vody. Osobně jsem totálně promočený ale šťastný. Závod SSP opanují kluci z mistráku a RR ( dle pravidel vyhlášeni separátně) a ve zbytku mnoho mých kamarádů si donese pohárek!!! Gratulace kluci jeli jste pilu. Balíme věci a následuje vyhlášení :) Vyhlášení si užívám, zaskáču si na bedně a následuje kvalitní střik bublinek, který přemáhá i bolavá záda

Sprcha + odjezd směr domov – d1 není parkoviště tak to letí slušně :)

Vyložení R6 na servise a návrat domů s hubou upatlanou z mekáče byl super.

Závěrem: super event. Wildmotors, na dráze nebylo úplně přeplněno a to je to, proč s nimi budu jezdit dále

Další event.: 30. 9 - 2. 10. 2016FINAL COUNTDOWN SLOVAKIARING - KOPYTA RC VAMOS!!!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
To-Funnky (0) napsal 17.10.2016 v 20:17

gabri88 (2) napsal 30.08.2016 v 23:49

Gratulace k Mokré P1

mike.46 (604) napsal 29.08.2016 v 22:07

Jj, to by chtělo ještě jednou gratulace k P1, ať se daří i nadále

RoumenS (153) napsal 29.08.2016 v 20:24

Tohle jednou musíš vydat knižně


Nejnovější záznamy v deníku
  • Wildmotors Endurance Most powered by Аэ

    Wildmotors Endurance Most powered by Аэрофлот Jak už název reportu napovídá na tenhle event to díky své práci v Sovětském Svazu mám trochu dál než obvykle. Trochu plánov/cestovani/?act=poi&did=856

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 16.06.2017
    Uskutečněno: 16.06.2017
    Tachometr: 7km
    Komentářů: 7x
    POI: AUTODROM M
  • SLOVAČ ANEB LOUČENÍ S R6R + CO NEBYLO V PLÁNU TUTO SEZO

    Na poslední zářijový víkend připadl poslední event. Endurace sezony s Wildmotors a tak plán zněl jednoduše: KOPYTA RC jsou na P6 v hodnocení SSP se ztrátou 4 body na pátého a 8 bodů na čtvrtého takže bylo o co jet! Celk/cestovani/?act=poi&did=856

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 14.10.2016
    Uskutečněno: 14.10.2016
    Tachometr: 25300km
    Komentářů: 6x
  • 7h ENDURANCE LE SLOVAKIA 29-30.7 2016 WILDMOTORS

    Naše závodní dobrovolná zájmová skupina KOPYTA RC se po nabídce účastnit se 7h endurance závodu pod taktovkou agentury Wildmotors rozhodla postoupit tuto výzvu a podniknout docela náročný závod týmů. Propozice jsou j/cestovani/?act=poi&did=856

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 10.08.2016
    Uskutečněno: 30.07.2016
    Tachometr: 24800km
    Komentářů: 5x


TOPlist