Tak jsem se konečně dostal k těm tlumičům. Levý tekl. Práce to byla jednoduchá a použil jsem dvoubřité gufera a prachovky od firmy All Balls racing. V tlumičích má být podle manuálu 342 ml oleje ,ale nevim jaké viskozity jelikož si neumím to americký číslování ( TYPE "E" HYDRAULIK FORK OIL) převést do evropskýho značení tak jsem dal na radu mechanika a nalil tam Repsol 10w. Vypustil jsem ze zdravého tlumiče necelých 300ml tak uvidím jestli se to tlumení se 342 ml zlepší. Pružiny mi příjdou jako už vyměněný za progresivní podle toho motání.Taky jsem si v brýlích tlumiče víc přizvednul.Byly asi 1cm popuštěný dolu.
Největší problém byl povolit horní matku nad pružinama - to jsem musel udělat na motorce když byl tlumič v brýlých uchcený jinak to nešlo. Asi si budu muset už konečně pořídit prisma čelisti do svěráku...
Ještě musím přitvrdit zadní tlumiče který jsem si při montáži motorky nastavil z tvrdého na střední pozici abych to vyskoušel ve zlaté střední cestě a je to dost měkký. Když vemu v 50ti mělký kanál (mělký - ne propadlý:) tak mi to pěkně promasíruje přes dorazy ÓTéPéčko (OTP = okrasný tukový prstenec).
Vlastník | Varaník | |
---|---|---|
Vloženo | 10.3.2016 | |
Aktualizováno | 21.3.2019 | |
Zobrazeno | 2 761x |