Tak si tak v návaznosti na moje klábosení ohledně spolehlivosti LC8 dělám malou fotogalerii a poznámky co že vedlo k těm mnoha mýtům jež někerým odhlalily zkratku Kot Tlačí Motorku a ono jo ono to odpovídá protože kdo je je Ko..t ten Ko..tem zůstane a bude tlačit ať už to vyrobil kdokoli . Hlavní problém je v lidech ano v lidech technika má také svůj podíl ale lkdyž někdo vyrobil motorku tak určitě vymyslel jak ji bude opravovat a tam je pak rozdíl jestli to bude často , složité či drahé . No a když se pak spojí třeba jednodušší a levnější varianta spojí s napadením domácím kutilem je z toha ta složitější a dražší varianta z níž plynou rozsáhlé kafrací fora zblbutí lidé atd atd , nadruhou stranu jsou tací co mají i tu složitější a dražší variantu na nechcu říkat denním pořádku to je blbost ale stavá se často že investují mnoho ale v rámci zachování své důstojnosti nekváknou ani slovo o tom co už to stálo jen je vidět a slyšet že to jen jezdí a to je pak moc hezká poslouchaná ovšem tohle je spíše případ západních sousedů kteří nemení co se posere ale mění co je předepsáno , ikdyž to staré ještě funguje a vovovovo tom to jééé.
Konkrétně mi statistika u LC8 vychází tak že co přežilo 60tis bylo opečováváno a šlape jak hodinky kdežto stroje pod 50 byly v ubohém stavu a těch 40-50tis se dozily s utrpením.
-
jo vyměna oleje není jen vytočit a zatočit šroub
-
Vodní pumpa taková trochu nemoc lc8 ale na ty km je to za
-
zase jedna levně kupená .. někeré vzdcu filtry připomínaji
-
tak pumpa tect muže ale občas to někeří nechavají mooc dlouh
-
jo to když se v tom někdo chce vrtat a pak si špatne usadí
-
40 tis km - sací kanaly
-
85 tis km - sací kanály
-
malý elektromechanik
-
kabel k baterce - to musím zvládnout sááám
Čemu nerozumim do toho se neseru i když ted jsem pri servisu vyvedl taky peknou blbost ale nic jsem nastesti neznicil
u tebe to chápu ale tahle terén neviděla
Teď jsem měnil na mé motorce vzducháč po 4000km a vypadal o něco hůř…