Od posledního záznamu v deníčku uplynulo pár týdnů :D . Od té doby jsem docela bojoval s tvrdostí brzd, po vyčištění a výměně těsnění pístků na třmenech, jsem ještě vyměnil těsnění i pístek na brzdové pumpě. To mělo za následek drobné zlepšení odezvy a účinnosti brzd. Pořád to ale nebylo ono ... Rozhodl jsem se tedy pro pancéřové hadice na přední brzdy, naštěstí CBS není zapojeno nijak na okruh předních brzd, takže jsem nemusel laborovat, 2 hadice přímo z pumpy do brzdičů. Brzdný účinek oproti zvadlým a roztahaným gumovým hadicím z výroby je úplně nekde jinde, a odezva na brzdu perfektní, časem přidám asi radiální pumpu :)
Jako další část údržby jsem si řekl, že ještě vyměním napínák rozvodového řemene, který jsem koupil již pár měsíců zpátky, ale nenašel jsem čas ani odvahu namontovat ho, po pár pročtených článcích jsem zjistil, že na tom opravdu nic není ... výměna proběhla bez problému, až na anaerobní tmel místo těsnění který původní majitel zanechal snad úplně všude ... Po výměně napínáku a lehkém zahřátí se stroj ztišil a chod se zklidnil, přede jako koťátko :) Také jsem provedl výměnu zapalovacích svíček, odezva motoru je úplně jinde ;)
Hodně šťastných km na cestách a také klidné ruce a mysl při opravách Vašich miláčků ;)
Vlastník | Micin90 | |
---|---|---|
Vloženo | 17.9.2015 | |
Aktualizováno | 12.9.2017 | |
Zobrazeno | 1 494x |