PROFIL MOTORKY

Jawa 350/640 (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník expert217
Vloženo 27.1.2013
Aktualizováno 14.10.2013
Zobrazeno 2 444x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3


Vloženo: 05.03.2016, Uskutečněno: 05.03.2016, Stav tachometru: 43000 km, Zhlédnuto: 17x


Co potřebuješ: 1) Hliníkový plech tl. 1mm, 1x1 m (bo míň ti neprodaj)
2) 15 cm hliníkového profilu 30x3
3) síťovina
4) vata do 2T výfuků
5) raznice 8mm
6) silikon na motory ( používám černý od Liqui Moly)
7) trubku 76x3 15cm
8) nějaké kutilové drobrosti jako trhací nýty, hadru ... a flašku na nervy
Nebudu to vůbec zdržovat a přejdu rovnou k věci. Jednoho krásného, podzimního odpoledne si všímám krásně a neobvykle moc zaolejovaného zadního kola. Diagnoza: prorezavělá koncovka. Nedá se nic dělat. Nové neseženu a dupat se s novým pláštěm není cesta pro mě. No super a když nový tlumič, tak jedině otevřený a v závodním stylu. Výroba začíná hliníkovým plechem 240x280mm, na který vyrazíš patřičný Jawácký čísla, aby se líbily i na STKáčku. Plech stočíš na průměr 76mm, aby se dal nasadit na trubku. Necháš ho svařit a navařit držák s výztuhou. Než ti ho maník uvaří vypálíš doma nad rozdělaným táborovým ohněm staré koncovky, ať se nedrbeš v oleji.( Malá vsuvka. Koncovky dou vypálit pěkně akorát pod nima musíš fakt pořádně zatopit. Uhlík začne při vysoké teplotě oxidovat a za 3 hoďky je ven). Už se mi nechce psát, takže rychle. Uřežeš konce koncovek . Bacha na vypálenou vatu v zadní části koncovky. Jiskry z flexi ji nenápadně zapálí, vatu vytáhneš z koncovky, dáš ji do koše a za 10 minut si začneš říkat, kterej blbec zase pálí hadry. Mezitím za tebou hoří koš s vatičkou. Do odřezaných konců vložíš a zavaříš trubku 76mm délky cca 30mm. Poté vemeš síťovinu( nevím jak ten bazmek popsat dyštak koukni na foto) a stočíš ji na průměr 30mm a přiboduješ k zadnímu dílu. Obrůsíš, nalakuješ a vypálíš. Zajedeš pro svařený hliníkový obal a deš skládat. Rozměříš si díry pro nýty po obvodu, spasuješ všechny díly do kupy a vyvrtáš je. Přichází PEKLO!!! Vemeš do ruky silikon. Přední díl napatleš tím bordelem, napasuješ do pláště a zanýtuješ. Jednoduše otřeš přebytek tmy. Na síťovinu namotaš vatu a zase dosedací plochy napatleš tím bordelem, cele spasuješ do kupy a zanýtuješ. Jedná se o vcelku jednoduchou záležitost která nepřekročí časový limit 5 hodin. Počkáš pár týdnů, než silikon zatvrdne a můžeš tahat. Ještě malá vsuvka. Kolena mají délkové rozměry ve stavařských rozměrech, které znemožňují práci rezonanční části. Takže řízní cca 5 cm. Krok další bo nevím jaký je v pořadí a rolovat v tem malém okýnku se mi nechce. X) nakopneš, zakvaltuješ, zaduníš a zadýmýš, zanášení neřešíš.

Rekapitulace:

Staré koncovky před vypálením 1,7 kg, po vypálení 1,4kg

Váha 1 nové koncovky:
2 konce 700gr
plášť 200gr
vata 100 gr
+ drobrosti 50 gr
celkem 1,05kg

a bo sme češi cena vyšla na nějakých 1900 za obě.
POZOR: Po roce provozu a nějakých 7 000km, obal kolem držáku popraskal. Doporučuji použít plech minimální tloušťky 1,5-2 mm.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Příběh koncovek pokračuje.

    Poté co se začali rozpadat upravené originální koncovky, bylo nutné řešit obnovu. Připadá mi to jako nekonečný příběh. Z časových důvodů a náročnosti obnovy originálů, sáhl jsem zbaběle po koncovkách od TK Moto. Nejprve

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 15.05.2017
    Uskutečněno: 15.05.2017
    Tachometr: 51711km
  • Výroba držáku pro foťák.

    Čas od času je dobré si zaznamenat nějakou tu zatáčku nebo cestu. Všem známe GoPro je sice hezké, ale jít do krámu, nechat tam 8 papírků, jít domů, nasadit, zapnout a natáčet 300 po dálnici je pro mě moc jednoduchá zále

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 05.11.2014
    Uskutečněno: 05.11.2014
    Tachometr: 25000km
    Komentářů: 3x
  • Výměna nosných trubek

    Všeobecně známo je, že se dělíme na 2 skupiny: Ti co už padali a ti co teprve spadnou. Tímto sem se zapsal do té první skupiny. Při havárii sem kupodivu neutrpěl větší zranění. Pár modřin, pohmožděná páteř (nevím jak moc

    Typ: Oprava
    Vloženo: 06.02.2014
    Uskutečněno: 06.02.2014
    Tachometr: 27350km
    Komentářů: 2x


TOPlist