Že jsou už ložiska řízení v čudu, bylo patrné při jízdě v zatáčkách, motorka se jakoby nechce pokládat a pak se složí až moc, neklidné řízení a podobné projevy. Na Tenerce odchází poměrně brzy spodní, když se častěji nemázne, taky se to odvíjí od prostředí, kde jezdí. .
Nová ložiska nejsou zas tak nákladná a výměna je nutná. A ta jízda potom stojí za to . Takže jsem objednal lóža, při té příležitosti, že budou vidle dole, jsem objednal i nové barevné prachovky
Dalším krokem údržby byla kontrola opotřebení tlumičů rázů v rozetě zadního kola. Kontrola je jednoduchá i bez demontáže, mašina se hodí na centrál, zařadíte jedničku a zkusíte točit kolem tam a zpět, případné opotřebení gumových dorazů se projeví vůlí. U mě už vůle byla znát, takže nové špalky ( cca 760,- Kč) , vyčistit náboj a unašeč rozety, namazat teflonovým mazivem ve spreji ( prodlouží se životnost) a zpězná montáž. Když bylo kolo dole, lípnul jsem ještě reflexní proužky
Vlastník | firedawe | |
---|---|---|
Vloženo | 18.9.2015 | |
Aktualizováno | 15.6.2016 | |
Zobrazeno | 3 931x |