Údržba přepákování zadní kyvky je poměrně nenáročná, ale často zanedbávaná záležitost. Mám rád jistotu, takže demontáž kyvky a celého přepákování je otázkou několika desítek minut. Vše rozebrat, vyčistit, orezlá místa opatrně vyleštit a hlavně řádně namazat. Myslím, že tohle si každá motorka po sezóně zaslouží a jak říkám, není to moc náročný úkon, takže to spousta lidí zmákne doma s minimem nářadí.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Pomalu se začal blížit termín STK, a tak jsem včera nazul nový bačkory, osvědčený Mitas E-07. Ráno jsem to trošku ošplouchnul, vzal lejstra a vyrazil na STK. Šel jsem poměrně rychle na řadu, záměrně jsem ponechal na maši
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 16.04.2016 |
Uskutečněno:
| 16.04.2016 |
Tachometr:
| 34580km |
Komentářů:
| 5x |
-
Dalšími kousky do toho mojeho puzzle se stal vyšší přední blatník a blástry, jak jinak než v bílo červené. Blatník od Polisportu a blástry v podstatě TT, jen za poloviční cenu!!! ;-) :-P Pár foteček za slunečného rána
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 11.12.2015 |
Uskutečněno:
| 02.12.2015 |
Tachometr:
| 34200km |
Komentářů:
| 4x |
-
Tak prozatím se mi povedlo, alespoň částečně přiblížit Tenerku mým představám, zatím jsem spokojen a líbí se mě to ;-) . Jak vám, to nechám na případných komentářích. Podotýkám, že rozhodně nekončím, ještě tam změny budo
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 15.11.2015 |
Uskutečněno:
| 13.11.2015 |
Tachometr:
| 34100km |
Komentářů:
| 9x |
pěkná práce