Kawasaki Ninja 250R (2011)

Vlastník stojaspalka
Vloženo 29.3.2014
Aktualizováno 5.9.2018

Vloženo: 14.09.2015, Uskutečněno: 28.08.2015, Stav tachometru: 37500 km, Zhlédnuto: 4x

..tak jsem zjistila, že budu mít volný víkend, že bude hezky a že bych někam chtěla vyjet :) Prvně jsem si říkala, že klidně pojedu sama, ale nakonec jsme jeli 2.
Sraz jsme měli v pátek kolem poledne za Brnem. Já samozřejmě musela odbočit blbě a zabloudit hned na začátku (ale naštěstí to bylo víceméně poprvé a naposled za ten víkend). Tak jsme vyjeli. Moje Ninja a SVčko. Všechno bylo parádní, až na to vedro.. Z Brna jsme to vzali přes Uherské Hradiště, Buchláky ( o nich víc později), Uherský Brod, Trenčín, Žilinu až do Liptovského Mikuláše a pak do kempu v Liptovském Trnovci.
Teď zpátky k těm Buchlákům..bylo to poprvé, co jsem přes ně jela. Samozřejmě jsem o nich četla, viděla jsem různá videa..těšila jsem se a zároveň jsem z nich měla respekt..ale když jsme je přejeli, tak jsem asi čekala tak nějak víc.. ono je asi teda rozdíl tam jet 100km/h a nebo 200..možná to dělá to "víc" ..nevím.. Bohužel to s mojí Ninjou nezjistím :D

Po cestě jsme se snažili vyhýbat se dálnicím..občas to ale nešlo.. Před Žilinou byla nehoda, která zablokovala dálnici a my naštěstí na motorce kolonu předjeli..jenže pak přišla šílená zácpa v Žilině..to jsem asi nezažila.. hodina v pekle..vážně :D Naštěstí příjezd k Lipt. Mikuláši a první pohled na Tatry to docela vyvážil. Pecka :) V kempu u Lipt. Mary to bylo fajn.. motorkářů tam byla taky fůra ;)

Na co jsme se ale nejvíc těšili, přišlo až druhý den - v sobotu. Okružní jízda kolem celých Tater. Z Lipt. Trnovce na Tvrdošín, Trstenou - už po tomhle kousku parádní stav cesty i zatáčky.. jen teda do kopce to dávalo Ninje zabrat..chvilku jsem si snad přišla i jak zpět na 125..takové to, když vy byste do kopce jeli, ale ta motorka už ne :-/ .. Pak následovalo Polsko. Všude dřevěné chatičky, ovce.. trošku jiný svět :) No ale pak konečně začaly i Tatry vykukovat. Silnice pořád pěkné..nic tomu nechybělo :) Ze Zakopaného jsme jeli na Ždiar, Tatranskou lomnici a pak Štrbské pleso.. všude si musíte po cestě dávat bacha, abyste se dívali před sebe a ne furt na ty hory.. dost to svádí :)

Jelikož je právě Štrbské pleso jedno z míst, kam můžete v klidu i na motorce, tak jsme ho nemohli nenavšívit :) Na problémy s parkingem jsme zase hned zapomněli, když jsme se kochali u plesa okolím. Už jsem tam byla dřív, ale tohle místo jen tak neomrzí :)

Pak jsme jeli do kempu a na slovenského čepovaného Bažanta :)

Cestu zpátky jsme chtěli trošku jinačí, ale moc to nevyšlo skrz uzavírkku naší vybrané silnice. Tak jsme aspoň ze Žiliny jeli do Previedzy a pak zase na Uherský brod atd.

Domů jsem dojela se zhruba 1100 km a plná zážitků. Jsem ráda, že jsem nakonec jela a že to parádně vyšlo. Příští rok ale klidně zase a na víc dní :)

Hery22 (20) napsal 16.09.2015 v 00:24

Pěkný vylet
Mě osobně taky ty Buchláky moc nechytily, taky jsem čekal o hodně víc, takže nejsi sama třeba to na supersportu je zábavnější, ale jel jsem už teda zajímavější cesty

• Ybbstalské Alpy - Annaberg, Mariazell, Hochkar, Wildalp

Původně jsem myslela, že na tenhle výlet už pojedu s novou motorkou, ale bohužel zatím nikdo Ninju moc nechce, tak jsem si říkala, že to zvládnu i na ní :) Chtěla jsem jet prvně na dva dny, ale moc jsem nenašla slušné u

Vloženo: 09.07.2017
    Uskutečněno: 08.07.2017
  • Rossatzbach

Po cca 5 měsících jsem zase zpět v ČR a mohla jsem na motorku :) Už na konci loňské sezony jsem si na mapě vyhlídla rakouský Rossatzbach, kde je pěkný výhled přes Dunaj na protější břeh. Navíc kamkoliv jedu v Rakousk

Vloženo: 04.06.2017
    Uskutečněno: 02.06.2017
  • Rychlovka k Attersee

Měli jsme to taak pěkně naplánováno.. v sobotu si dát s kamarádama (oba pražáci, jeden ale má motorku u Jindřichova Hradce) sraz na hranicích s Rakouskem ve Schrems a pak společně přes Mauthausen (tam navšítivit koncentr