Ducati 999 (2005)

Vloženo 21.8.2014
Aktualizováno 12.11.2015

Vloženo: 24.08.2015, Uskutečněno: 24.08.2015, Zhlédnuto: 2x

Dnes jsme se sešli s klukama (Milan s Frantou na nádherných Monsterech) na benzince v Železném Brodě a vyrazili směr Liberec, Frýdlant, Nové Město pod Smrkem (tam jsme dotankovali sebe i motorky) a dále do Polska přes Swieradow Zdroj, Szklarska Poreba (tam jsme chvíli lelkovali v místě zvaném Zatáčka smrti - možno vyhledat na internetu), Kowary a zpět na českou stranu přes Malou Úpu do Trutnova, Náchoda a všelijakými oklikami až do Deštné v Orlických horách. Tam jsme byli již tak vyhládlí (hlavně Fanda dojel už jen ze setrvačnosti) že jsme urychleně zasedli ke stolu v již předem naplánované restauraci Kozí chlívek a skvěle si pochutnali na přinesených dobrotách. Po vydatném pozdním obědě jsme vyrazili dále směrem na Rychnov nad Kněžnou, Hradec Králové, až do Dymokur, kde jsme si dali dvě cvičná kola roadracingu a po malém občerstvení na benzince se vydali každý svým směrem k domovu. Kluci směr Poděbrady a já na Jičín a Liberec. Ještě jsem si dal kolečko, aniž bych překročil povolenou rychlost v obci 200 km/h a pak jsem ještě na cílovce přihlížel jednomu borci, který tam dal dvě kola předem nespecifikovanou šílenou rychlostí bez ohledu na dopravní situaci a pak ještě na závěr rovinku do kopečka po první zatáčce za cílovkou minimálně do půlky po zadním kole. Byl jsem nakonec rád, že se mu nic nestalo a mohl jsem se v klidu odebrat k domovu. Ještě přikládám nějaké fotky pro bližší představu, jo a cca 450 kiláků u mne, kluci mají o hodně víc díky cestě od nich z domova do ŽelBrodu. Díky kluci za super výlet a za dva týdny v Dymokurech na viděnou.

mar36 (4) napsal 24.08.2015 v 21:21

Taky jsme viděli zvířátka - třeba v Kozím chlívku byly dvě kozy

DejvGSR (52) napsal 24.08.2015 v 19:25

Teda chlapi, velká závist. To já coural s rodinou a příbuznými po pražské ZOO.

Milanek13 (48) napsal 24.08.2015 v 13:08

Povedený výlet

VikousS4 (1) napsal 24.08.2015 v 08:05

Slušnej výkon

KrtekBazi (2) napsal 24.08.2015 v 07:09

Ahoj kamaráde ,moc pěkně jsi to napsal výlet byl opravdu parádní 501 km Trošku mě dnes bolí člověk čau.

• Rakousko-Alpy červenec 2018

Tak jsme konečně vyjeli, tentokráte na 4 dny do Abtenau v Rakouských Alpách. Vyrazili jsme ve čtvrtek ráno za pěkného počasí, s Fandou jsem se sešel u 4 kamenů a k Milanovi jsme dorazili v půl osmé, abychom naložili zava

Typ: Dovolená
    Vloženo: 09.07.2018
    Uskutečněno: 08.07.2018
  • Tak fakt naposledy!

Včera jsem ještě využil hezkého počasí a byl se kousek sklouznout. Fakt to už klouzalo, tak jsem jel opatrně, asi jen 50 kilásků, cestou jsem nabral plnou Vervy 100 na zimu a po příjezdu uložil holku ke spánku. Tak dobr

Vloženo: 06.11.2017
    Uskutečněno: 06.11.2017
  • Letos naposledy?

Ve středu jsem si trochu prodloužil cestu z práce a jelikož bylo hezky, cuknul jsem řidítkama z Liberce směrem na Frýdlant v Č. přes Raspenavu, Hejnice, přeskočil jsem Jizerky přes Smědavu do Desné, kde je silnice naštěs