PROFIL MOTORKY

Honda X 11 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Lub@
Vloženo 18.2.2008
Aktualizováno 18.2.2009
Zobrazeno 4 536x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7


Vloženo: 29.03.2009, Uskutečněno: 24.03.2009, Stav tachometru: 3875 km, Zhlédnuto: 3x


Seřízení řídící jednotky
Zhotovitel: ISŠA, Křižíkova 15, 612 00 Brno
Termín: přijetí = 11. Března 2009, výdej = 24. Března 2009
Zadání: Nastavení ŘJ na brzdě (vysoká spotřeba), do 3000ot/min kucká i na nízký rychlostní stupeň

Průběh:
Motocykl byl předán do opravy těsně před zahájením výstavy Motocykl 2009, což mělo za následek že některé vybavení bylo tou dobou na výstavišti a seřízení tak nemohlo být provedeno okamžitě. S tím jsem však nepočítal takže to neznamenalo žádné nemilé překvapení. Přijetí bylo vlídné a tak jsem odcházel spokojený domů.

23. Března 2009 – „motorka je hotová můžete si ji odvézt, detaily si povíme až přijedete“. Bohužel počasí dovolilo motorku odvézt až následující den. Přijel jsem si pro ni. První příjemné překvapení v podobě opraveného blinkru a ponechané kovové čepičky ventilku se smajlíkem (už se mi jich pár poztrácelo po servisech)potlačilo mou přirozenou nedůvěřivost. Prošli jsme si křivky z měření:
Červená linka představuje původni nastavení. Celkem plynulý průběh, ale zvlnění v nźkých otáčkách bylo docela nepříjemné při pomalém projíždění zatáček, například manipulace na parkovišti a podobně. Zelná křivka pak odpovídá redukci množství paliva v celém rozsahu palivové mapy. Vyskytly se dvě místa s propadem ve výkonu a i chudší směsí. No a konečně modrá křivka s odstraněnými neduhy a zvýšeným maximálním výkonem. Až doma jsem si uvědomil že originál má 136 hp, čehož tento graf nedosahuje. Možná je vhodné nyní zmínit že moto je vybaveno novým K&N vzduchovým filtrem, koncovkami výfuku IXIL a laditelnou řídící jednotkou Ignitech. Pocitově si myslím že motorka má větší výkon než originál. Myslím si že grafické zobrazení je ovlivněno použitými korekcemi (přeci jen měříme na zadním kole a nikoliv na klice). I tak pro mě je těch koní víc než dost, průběh je plynulý = pro mě OK.
Dalším zajímavým grafem je porovnání vlivu homologačních vložek v tlumičích výfuku (tzv. tlumítek). Zejména maximální výkon dosažený na červené křivce (bez tlumítek) je téměř o 10 koní vyšší než s instalovanými homologačními vložkami. Já osobně bych takový rozdíl nečekal.
Po první delší projížďce mohu potvrdit že motor má lepší odezvu v nízkých otáčkách, dřív se po prudší akceleraci zakuckal. Ještě uvidíme jak se projeví na spotřebě.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Baterka kaput

    Dlouho jsem tomu nechtěl věřit, ale po krátkém životě se se mnou rozloučila baterka. Trošku přitom se mnou šprýmovala. Tvářila se nabitá, ale když jsem ji měřil při zátěži tak dávala jen necelý 3V. Nejvíc mě překvapil je

    Typ: Oprava
    Vloženo: 21.04.2010
    Uskutečněno: 19.04.2010
    Tachometr: 12090km
  • Hladový oko

    Tak konečně po roce usilovného přemýšlení jsem to vymyslel a zapojil "hladový oko" na nový budíky Koso RX2. A jak to všechno funguje? V nádrži je čidlo z termistoru. V origo budících je mlaý obvod který vyhodnocuje jestl

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 12.04.2010
    Uskutečněno: 12.04.2010
    Tachometr: 12043km
  • Výměna rozvoďáku

    Jelikož se mi doma ležel rozvodový řetěz, který jsem pořídil loni společně s řetězovkou rozhodl jsem se jej přes zimu vyměnit. Při té příležitosti se seřídily taky ventily. Oprava proběhla úspěšně a pazvuky linoucí se od

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 14.03.2010
    Uskutečněno: 14.03.2010
    Tachometr: 11700km


TOPlist