PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX7R (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Thunder
Vloženo 4.8.2012
Aktualizováno 21.4.2017
Zobrazeno 4 163x
HODNOCENÍ PROFILU OD 44 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7


Vloženo: 19.01.2015, Uskutečněno: 16.01.2015, Zhlédnuto: 3x


Jelikož se mi motorka stále lehce dusí v určitým rozmezí otáček, říkal jsem si, že skouknu jehly v karburátorech. Po zjištění dle manuálu, že jsou tam jiné, jsem začal schánět ty co tam patří. V inzerci a všude možně bez šance, tak mi stejně nezbylo, než koupit nové. Páč to co chtějí za kousek želízka se mi zdá přemrštěné. Nové jehly jsou profilem dost podobné těm co tam byly, ale přesto si myslím, že jsem udělal dobře, páč ty staré jsou místy jakoby vyrezlé (jak kdyby z nich kousek ukousla myš)

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Thunder (0) napsal 01.02.2015 v 18:53

Zrovna když by ho člověk potřeboval, tak tu není kluk ušatej ale já myslím že jehly jsou všechny stejný. I dle manuálu i dle depotu.

Rebel83 (43) napsal 01.02.2015 v 18:02

To už jsme jednou řešili s Mischou638. 6e ty vnitřní válce se víc hřejou tudíž jsou víc teplotně namáhané a proto na krajní válce jde chudší směs aby se to eliminovalo. Bo tak nějak

Thunder (0) napsal 21.01.2015 v 14:36

Ještě jsem teď koukal na depotu a máš pravdu s těma tryskama. Ale u jehel je to jednotný.

stevee (7) napsal 19.01.2015 v 18:38

Já jen že má sedma na krajních válcích jiné průměry hlavních trysek

Thunder (0) napsal 19.01.2015 v 16:06

V manuálu píšou jen o jednom typu jehly. Taky mě to napadlo, ale usoudil jsem že by to bylo v manuálu napsaný. Snad jsem usoudil správně

stevee (7) napsal 19.01.2015 v 15:23

Vašku a mají být ty jehly na všechny válce stejný?

O.X.H. (3) napsal 19.01.2015 v 13:54

Ty drahe balicky z depotu znam moc dobre.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Přípravek na synchro karburátorů

    Vyrobil jsem si tester na podtlaky. Až bude chvilka, prubnu ho na motorce.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 27.07.2016
    Uskutečněno: 27.07.2016
    Komentářů: 6x
  • Kontrola hladin karburátorů

    Pustil jsem se do kontroly hladiny karbců, protože se motorka furt nechová jak by měla. Hladina by dle manualu mela byt 5 mm +-1mm pod ryskou vyznačenou na straně karbců. Já naměřil: 1. karbec 11 mm pod 2. karbec 5 mm

    Typ: Údržba
    Vloženo: 25.07.2016
    Uskutečněno: 25.07.2016
    Komentářů: 5x
  • tlumič řízení

    Ne že by sedma tlumič nějak zvlášť potřebovala, ale jeden starší kousek se mi dostal do rukou a mě by nedalo ho nevyzkoušet. Naměřil jsem si montážní sadu, nechal si ji vyrobit a tlumič namontoval. Teď počkat na jaro :-)

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 22.01.2016
    Uskutečněno: 22.01.2016


TOPlist