PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Sport 1200 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tom-K
Vloženo 31.3.2014
Aktualizováno 10.5.2018
Zobrazeno 3 465x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 29.10.2014, Uskutečněno: 28.10.2014, Zhlédnuto: 18x


Ne že by Berta jela špatně, ale přece jen se mi moc nezdála spotřeba a dohánění bohatosti mapy ukrutným snižováním hodnoty TPS, tak jsem využil Tomovy nabídky na malý ladící dýchánek. Jsem prostý pobíječ much, takže jsem byl rád, když jsem v té změti křivek a čísel občas pochopil souvislosti a závislosti. Dík Tome. Asi by mě to chvíli i bavilo si s tím hrát (já už bych to ale asi zpět nikdy nedostal). Je to drbačka na fakt dlouho a výsledkem je upravená mapa s lepší odezvou na plyn a hutnějším vrchem, takže jasná spokojenost. Jestli klapla i ta spotřeba, ještě uvidím.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
skopuzzi (26) napsal 21.05.2017 v 11:46

Zdar Tome,

když jsem náhodou bádal po webu ohledně úpravy 12-kového guzzího motoru, narazil jsem zase na tebe. Už si mi jednou dobře poradil, abych zajel do kozího chlívku s kačenou a nechal udělat synchro na kačeně. Teď bych tam mohl samozřejmě zajet taky a málem jsem tam v pátek dojel, ale volal mi Jirka, že tam padá na hubu, abych to nechal až na konec června. Tak se tě chci alespoň zeptat na názor, třeba je to pro tento motor typické, ale mně to tak nepřijde. Předpokládám, že tvá sportka má když ne stejný, tak velice podobný motor jako Norge (2008). Co aktuálně řeším? Ucukanost plynu. Když brzdím motorem, hlavně se to projevuje u 2. a 3. kvaltu a pak chci na výjezdu ze zatáčky přidat plyn, tak i když to udělám sebe jemněji, tak to škubne. To samé platí u řazení. Je těžké najít pozici zavření plynu při přeřazování tak, aby to nezatáhlo, že je ho tam moc a nebo neškublo, že jsem to zavřel moc. Mám 3 guzziny a u žádné se toto neprojevuje. A ještě jeden dotaz - sorry - je to už dlouhý, je normální aby při akceleraci z 3,5 tis otáček, když nepřidávám volně, ale potřebuji předjet, tak se ozvou ventily, také to ani V11 motor ani V11 kachní nedělá. Asi mi napíšeš neakceleruj prudce pod 4 tis, jen si myslím, že nad 3 tis by tohle dělat nemělo, pod 3 bych to pochopil. Díky za konzultaci a jak vůbec jezdíš ty? Já byl v Sušici, ale skejsnul jsem v Kozí a do kempu nedorazil, jel jsem jen na sobotu a to jsem ještě nezvládnul dorazit včas na náměstí, takže jsem se měl možnost kouknout jen na stroje, co dorazili do kozí... Díky a měj se...

Maeslo (9) napsal 15.11.2014 v 20:16

No potěš koště, to vypadá fejst vědecky! Je to frajer, ten Geloš

Pietro-guzzi (0) napsal 02.11.2014 v 20:29

Ahoj Tome , ty si taky nedáš pokoj a musíš furt do něčeho šťourat .

pkKun (12) napsal 29.10.2014 v 13:56

tak to dvojnásob lituji své neúčasti, potřeboval bych zjemnit neklid při 3-4,5tis./min. Tak snad jindy.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Ucpání děr

    Tak se mi Berta pochcala. Tedy jen tak ukápla, ale řešit se to musí. Ono se to vlastně řešilo už před dvěma lety, ale vzhledem k tomu, kolik jsem od té doby najezdil, je to vlastně novinka. Vlhnout se nesmí, takže motor

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 18.05.2021
    Uskutečněno: 20.02.2019
    Komentářů: 2x
  • "Trocha" leštění

    Na Californii se mi líbily hliníkové leštěné ventilové víka, tak jsem se nějakou dobu chystal, že sundám tu ne úplně pěknou šedou i z těch Bertiných. Na Gonzově Viv vypadaly dost dobře, tak jsem se do toho dal. Kdybych v

    Typ: Údržba
    Vloženo: 10.05.2018
    Uskutečněno: 24.03.2018
    Komentářů: 3x
  • Zimní mazlení

    Na cestu se nedalo, ale s kočkama se laškovat musí i v zimě. Takže do jedné ruky sklénku čehosi dobrého, do druhé dýmku či doutník znalý stehna statné Kubánky (spíš nějaké sterilní mašiny - svět už není, jakým býval) a t

    Typ: Údržba
    Vloženo: 28.02.2017
    Uskutečněno: 28.02.2017
    Komentářů: 1x


TOPlist