Tak se mi Berta pochcala. Tedy jen tak ukápla, ale řešit se to musí. Ono se to vlastně řešilo už před dvěma lety, ale vzhledem k tomu, kolik jsem od té doby najezdil, je to vlastně novinka.
Vlhnout se nesmí, takže motor dolů, převodovku pryč a hned je jasné, že to je dle očekávání víčko vačky. Takže obrousit, vyčistit, zatemovat a řádně zalepit tekutým kovem. Naproti u převodovky sice přímo neteče, ale také prosakuje gufero, tudíž vyměnit a raději i s unašečem.
No a když už to mám celé na stole, tak rovnou komplet novou spojku. Sice by toho ještě nahrkala dost, ale na stará kolena se mi s tím už nebude chtít tahat. Repase zadního tlumiče, přetěsnění vany, výměna odvětrávacích hadic od hlav, aby nebyly zasr... válce, vyčištění a namazání ložisek, kontrola elektriky, přetěsnění šroubů příruby kliky (netekly, ale co kdyby) a samozřejmě nové pevnostní šrouby setrváku už jsou jen takové drobnosti.
Chtělo to ještě nějaké vylepšení pro dobrý pocit, tak jsem nechal ubrat trochu materiálu po obvodu setrváku.
-
Šup s ním ven
-
Bez motoru je z toho trakař
-
Tady to teče
-
Též to není suché
-
Kuk pod sukně
-
Po více než 80000 honování jako z fabriky
-
Nové gufero
-
Jistota je jistota
-
Trocha odlehčení
-
Moc hezké to je
-
Stará a nová
-
Nový komplet
Zdar, jestli to je takto, tak se nedivím, že tě neuvidím na Seči
1 reakce
Ale ne, Peťane, to už je historie. Teď běhá jak srnka.