PROFIL MOTORKY

Honda FMX 650 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Maerek
Vloženo 12.1.2014
Aktualizováno 20.2.2017
Zobrazeno 4 235x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 23.10.2014, Uskutečněno: 23.10.2014, Stav tachometru: 25201 km, Zhlédnuto: 3x


Moje přítelkyně dostala KNko a Dynojet, obě věci byly koupeny u motops.cz, filtr vyšel asi 1260 kč a dynojet na krásných 1500 kč, k tomu jsem rovnou vzal čistící sadu na KNko. Prvně jsem zkoušel jenom KN filtr, na motorce bylo znát, že si bere víc vzduchu a odpovídal tomu hluk z airboxu. Jízdní vlastnosti se nějak s KNkem zásadně neprojevily, nebo mi to tak aspoň přislo jel jsem jenom kolem baráku. A teď karburátor. S montáží až takovej problém nebyl, nicméně jsem měl strach z vrtání šoupěte, přecejenom když to vyvrtáte blbě, tak je to v hajzlíku.Mě se to ale povedlo a jsem štasný člověk. Osenkoval jsem díry jako na originálních/původních dírách nasadil 155 trysku protože mám origo laufy, novou jehlu a dát jí na 2 zarážku od shora, jinačí pružinu na zvedání šoupěte, směs dvě otáčky povolit a bylo vymalováno. Mohlo se přejít k montáži karburátoru zpátky, jenže to zahnuté koleno do airboxu je pokaždé porod a kdo to dělal tak mi dá za pravdu. Vzducháč šel jednoduše, sundalo se víko, starý filtr pryč pak těsnení dokola co těsní origo filtr a dal jsem KN. Jediný co mě udivilo bylo, že origo filtr je zalitý v plastu a KN je celý v gumě. První sednutí na motorku a otočení heftem bylo už jiný. Motorka se z volnoběhu při rychlém přidání plyn nejdřív přidusila a pak vystřelila(se starým setupem) a teďka se dá říct, že tenhle efekt uplně zmizel až mě to udivilo, když si představim jakej velkej hrnec uvnitř tepe. První projetí kolem baráku paráda, motorka obživla i reakce na plyn je mnohem lepší. Posléze jsem zjistil když jsem jel dál, že plyn má propady od nízkých až do vysokých otáček a ve vysokých otáčkách to začne táhnout za ruce. Další negativum bylo cukaní/vynechávání od 100 km/h a výš. Směs jsem poladil ať jsem utáhl nebo povolil vždycky se to změnilo jinak než jsem si představoval. Z cukaní jsem usoudil, že má málo benzínu tak jsem jehlu dal na 3. zarážku od shora a zase dvě otáčky se směsí povolit. Na motorce jsem to zkoušel bez plastů a už rozjetím motorky jsem věděl že je zle, bylo to znát i na zvuku motoru a vůbec nešla za plynem. Tak jsem jehlu vrátil na 2. zarážku od shora + povolit 2 otáčky směsi od utažení. Hurá zpátky k návodu. V návodu bylo odstraňte "plastovou sponku"(nebo něco v tom smyslu) to jsem nenašel tak jsem to nechal být. Další bod odstraňte "šnorchl" na airboxu. Tak jsem to udělal i když prvnotní informace byla, že to stím jede asi hůř(každej psal/říkal něco jinýho)... Šnorchl jsem dal pryč, motorka doslatala najednou dunivý zvuk. Po projetí sem došel k závěru, že jedem líp než předtim a bez propadů. Jeli jsme s klukama na projíždku a já šteloval. Postupně jsem přidával čtvrt otáčky povolováním směsi ale rozdíl nikde, takhle jsem sem se dostal na... a teď si nejsem jist jestli 2 a 3/4 nebo rovný 3 otáčky a z motorky max vytáhnu 130 km/h , znamená to že ještě musim párkrát povolit směs aby to bylo ono. Asi se divíte proč jsem to neudělal, celej háček je v tom, že počasí to nedovoluje a při poslední vyjížďce jsem na to už neviděl. V jednání jsou laďáky od Vincka i když původně jsem chtěl Arrowy ale naskytla se mi možnost je mít o půlku míň než Arrow. Jsem zvědav jak zas budu ladit až budu mít nasazený laďáky. Časem bych chtěl ještě dát laděný svody, místo původních 28 mm na 32 mm. Další co by mě lákalo je ale to až to budu mít odlazené do puntíku a uvidim jak to pojede je úprava od Matese z fóra kde je potřeba zvětšit díry v šoupeti a udělat na ně "trychtýřky", sladit pružinu na šoupěti, iridovou svíčku a ještě něco tušim, motorka by měla poté ject ještě líp a měla by mít ostřejší reakci na plyn. Toť z mého tlachání o Dynojetu zatím vše

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Nedobrždění

    Co čert nechtěl s milenkou jsme si lehli. Následek toho když jedete v koloně a čumíte kde co líta... pak si všimnete toho že xtý auto před váma odbočuje a kolona skoro zastaví a vy se řítíte do pomalu stojícího auta. Tak

    Typ: Oprava
    Vloženo: 23.11.2015
    Uskutečněno: 05.09.2015
    Tachometr: 30915km
  • Otřepy v uložení plováku

    Začít honit 250km od baráku benzín po silnici když Vám přestane vypínat plovák není moc fajn. Palivovým kohoutem jsem ladil benzín akorát abych jel a nic nechcalo, jakmile sem zastavil tak někdy čůral někdy ne a jakmile

    Typ: Oprava
    Vloženo: 04.09.2015
    Uskutečněno: 04.09.2015
    Tachometr: 28066km
  • Koupě a montáž laděných svodů

    Původně jsem svody chtěl koupit u motops.cz měly je za dobrou cenu a dodání 5-7 dní myslím. Na motops.cz už jsem nakupoval několikrát a bez problémů. Jenže tentokrát jsem zvolil cestu platby předem. Teď už možná budu vyp

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 04.09.2015
    Uskutečněno: 04.09.2015
    Tachometr: 28066km


TOPlist