Dlouho jsem do deníku nepsal a stalo se toho hodně .
Tedy milý deníčku... loni jsem zadřel motor. Stalo se tak zadřením ložisek na středu klikové hřídele. Proč? Nevím, ještě jsem to nerozebral. Každopádně je to častý problém z důvodu špatného chlazení, kvalitou vyvážení klikové hřídele a já nevím čím vším ještě - podle motorkářských gurů. Tenhle fakt mě vážně štve. Abych byl upřímný uplně, tak mi to kazí dojem z celého motocyklu a nechci se smiřovat s tím, že po 30ti tis. pravidelně budu napjatý kdy přijde to kousnutí. Poptal jsem co jsem mohl - snad a pří repasi motoru udělám některá opatření, abych tomu zabránil... tedy aspoň se o to pokusím.
Ovšem teď nastalo mrtvé období - na repasi nemám čas a Suzu jsem prodal. Tedy není na čem jezdit. Jawetta je na laku... prostě není co, kromě kola a to mě zase tak moc neláká :D. Nebudu to protahovat. Na netu jsem našel motor 350/638 po repasi kliky a převodovky s novými ložisky a výbrusem za 5000,-. To se mi zdálo hodně dobré a okamžitě jsem ho koupil. Osazení trvalo asi týden - přeci jen přeházet WAPE, spojku (já používám 634 spojku a v tom novém byla 638 - problematická), systém řazení a startování (přepáčko) atd. atd., nebylo uplně hned.
Následný týden nastalo seřivozání za provozu - spojka, karburátor. Nyní už vesele jezdím - mám za sebou zhruba 300km a motor si hezky přede a je hodně živý - dokonce až tak, že zřejmě koupím menší rozetu, protože nevím co s výkonem.
Tím pádem ale budu muset koupit jiný tachometr a nebo nechat vykalibrovat Jawácký. Ještě se uvidí.
Vlastník | Icezz | |
---|---|---|
Vloženo | 18.1.2011 | |
Aktualizováno | 1.5.2013 | |
Zobrazeno | 6 948x |
no dyk já nic neřikám taky jsem čuměl na tu cenu... dokonce povídal pán, že to měl být expediční motor, takže ložiska SKF a pod., ale holt dneska to lidi neoceněj totok, tak se holt musí prodávat pod cenou...
schvaluji tvé počínání
Komplet motor za 5000 kdyz nova klika stoji 3900,vybrouseni valcu 1800,loziska gufera cca 800