PROFIL MOTORKY

Jawa 350/639 Chopper (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Icezz
Vloženo 18.1.2011
Aktualizováno 1.5.2013
Zobrazeno 6 948x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 13.10.2014, Uskutečněno: 01.10.2014, Stav tachometru: 40200 km, Zhlédnuto: 46x


Dlouho jsem do deníku nepsal a stalo se toho hodně .

Tedy milý deníčku... loni jsem zadřel motor. Stalo se tak zadřením ložisek na středu klikové hřídele. Proč? Nevím, ještě jsem to nerozebral. Každopádně je to častý problém z důvodu špatného chlazení, kvalitou vyvážení klikové hřídele a já nevím čím vším ještě - podle motorkářských gurů. Tenhle fakt mě vážně štve. Abych byl upřímný uplně, tak mi to kazí dojem z celého motocyklu a nechci se smiřovat s tím, že po 30ti tis. pravidelně budu napjatý kdy přijde to kousnutí. Poptal jsem co jsem mohl - snad a pří repasi motoru udělám některá opatření, abych tomu zabránil... tedy aspoň se o to pokusím.

Ovšem teď nastalo mrtvé období - na repasi nemám čas a Suzu jsem prodal. Tedy není na čem jezdit. Jawetta je na laku... prostě není co, kromě kola a to mě zase tak moc neláká :D. Nebudu to protahovat. Na netu jsem našel motor 350/638 po repasi kliky a převodovky s novými ložisky a výbrusem za 5000,-. To se mi zdálo hodně dobré a okamžitě jsem ho koupil. Osazení trvalo asi týden - přeci jen přeházet WAPE, spojku (já používám 634 spojku a v tom novém byla 638 - problematická), systém řazení a startování (přepáčko) atd. atd., nebylo uplně hned.
Následný týden nastalo seřivozání za provozu - spojka, karburátor. Nyní už vesele jezdím - mám za sebou zhruba 300km a motor si hezky přede a je hodně živý - dokonce až tak, že zřejmě koupím menší rozetu, protože nevím co s výkonem.
Tím pádem ale budu muset koupit jiný tachometr a nebo nechat vykalibrovat Jawácký. Ještě se uvidí.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Icezz (8) napsal 14.10.2014 v 12:49

no dyk já nic neřikám taky jsem čuměl na tu cenu... dokonce povídal pán, že to měl být expediční motor, takže ložiska SKF a pod., ale holt dneska to lidi neoceněj totok, tak se holt musí prodávat pod cenou...

oldbajker (4) napsal 13.10.2014 v 20:07

schvaluji tvé počínání

kokoška. (3) napsal 13.10.2014 v 17:29

Komplet motor za 5000 kdyz nova klika stoji 3900,vybrouseni valcu 1800,loziska gufera cca 800


Nejnovější záznamy v deníku
  • Nutná repase po bouračce v Rakousích

    Milý deníčku... :-) No nic nebudu se sáhodlouze rozepisovat, takže krátce. Po bouračce v Rakousku, kdy jsem se svojí Jawkou zhotovil pár salt, jsem byl nucen udělat pár nutných oprav, neboť Jawka šla krapet nakřivo. J

    Typ: Oprava
    Vloženo: 19.08.2021
    Uskutečněno: 19.08.2021
    Komentářů: 1x
  • Ještě poslední nezrenovovaná část... krk řízení...

    Milý deníčku :-) - tak dnes jsem dokončil repasi poslední části motorky na kterou jsem ještě nesáhl a to je krk řízení. Nyní mám nakrouceno skoro 50000 a udělal jsem už všechno. Vlastně bych to ani nedělal nebýt zásadn

    Typ: Oprava
    Vloženo: 14.05.2017
    Uskutečněno: 14.05.2017
    Tachometr: 485000km
    Komentářů: 1x
  • Jehla...kdo by to byl řekl...

    Již delší dobu mě zlobilo na motoru pár věcí. 1. motor z nízkých otáček hůř akceleroval 2. pokud motorka stála na volnoběh dýl jak 10sec. při přidání plynu chcípla Pokud ale motorka byla studená, šlo to normálně.

    Typ: Oprava
    Vloženo: 28.07.2013
    Uskutečněno: 28.07.2013
    Tachometr: 38600km


TOPlist