PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 900/885i (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Clostridia
Vloženo 24.4.2014
Aktualizováno 29.10.2016
Zobrazeno 7 343x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Kovové spojky palivového systému

Vloženo: 28.07.2014, Uskutečněno: 20.05.2014, Stav tachometru: 29000 km, Zhlédnuto: 30x


Nejsem typ co bude vypisovat slohy o tom, jak jsem vyleštila šmouhu na blatníku a nebo ujela 10kilometrů do Horní Dolní. Nicméně při toulkách internetem a hlavně forem pro Triumph pozitivní, jsem našla docela šikovný upgrade pro ty, kteří mají rádi, když v motorce vše funguje jak má a zbytečně to člověka nesere.

Vstřikování je fajn věc, dokud to nemusíte rozebrat. Natlakované hadice, benzín obvykle vyteče kam nemá, pak to všechno smrdí a nemluvě o tom, že ty mizerné O-kroužky se ohlodají a musí se měnit.

Jedná firma ve státech prodává různé druhy spojek, především pro medicínské aplikace. Má i skvěle provedené kovové spojky, které mají ventil, jenž zavírá daný okruh po vypojení z protikusu. Zkrátka když potřebujete odpojit nádrž, jen uvolníte zámek, rozspojíte a vyteče jen zanedbatelné množství benzínu. Rozdíl proti originálu Triumph je v materiálu, ten z quickcouplings je kovový a patrně přežije motorku. Má uzavírací ventil v obou kusech(jak samice v nádrži, tak samec na hadicích) a je i levnější, než originál Triumph. Má to samozřejmě háček v nutnosti objednání z US, čekání a násrání z české celnice, která vám nic jen tak nepustí. Přesto je to stále levnější než originál Triumph.

Pro ty, kdo to čtou(jestli se vůbec tací najdou), mají Tigera(či jiný model, co má stejný systém) a originální plastové koncovky a chtějí tenhle slabý článek svého mazlíka pořešit:

LCD10004BSPT ... 2x
LCD23004V ... 1x
LCD23006V ... 1x

...čísla dílů, které je třeba objednat. Celková cena mě vyšla na zhruba 2500,- a to včetně desátku našemu drahému státu.

Při montáži je vhodné samičí části omotat teflonovou páskou pro lepší těsnost. Práce trvá cca 1hodinu. Dávejte pozor na stav závitu v desce na nádrži. Patrně ne každý z přechozích majitelů mého Tigera tušil, že závit je typu BSPT(trubkový kuželový závit) a pochopitelně to mělo fatální důsledek...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kazacher (0) napsal 03.06.2022 v 15:11

Ahoj,
Velmi uzitecny prispevek, mel by byt nekde na foru pripnuty!
Diky


Nejnovější záznamy v deníku
  • Startér

    Poslední týdny černý kotě nechtělo startovat. Po dvou a více dnech stání se mu chtělo obvykle méně. Mačkám tlačítko startéru a nic :-( A protože jsem lenoch a protože jsem dobře věděla co všechno bude muset dolů, necháv

    Typ: Oprava
    Vloženo: 06.08.2016
    Uskutečněno: 06.08.2016
    Tachometr: 57853km
    Komentářů: 4x
  • Výměna oleje

    Výměna po více než roce a půl. Minulý rok toho Tygřík moc nenajel :-$ Ze všech možných strojů, se kterými jsem kdy jezdila je Tiger první, u kterého nebylo potřeba za celý interval dolít ani kapku oleje B-) Na

    Typ: Údržba
    Vloženo: 21.06.2016
    Uskutečněno: 21.06.2016
    Tachometr: 56974km
  • Řetězovka

    Výměna řetězovky; RK namísto DID. Při dovelené toho dost zažila. Kolečko ohlodané, rozeta načnutá. Řetěz nebyl moc vytahaný, ale některé články se už nehýbaly. Nájezd neznamý. Výměna cca 2,5hodiny. Bez středového stoj

    Typ: Údržba
    Vloženo: 14.09.2014
    Uskutečněno: 14.09.2014
    Tachometr: 32490km
    Komentářů: 1x


TOPlist