Nejsem typ co bude vypisovat slohy o tom, jak jsem vyleštila šmouhu na blatníku a nebo ujela 10kilometrů do Horní Dolní. Nicméně při toulkách internetem a hlavně forem pro Triumph pozitivní, jsem našla docela šikovný upgrade pro ty, kteří mají rádi, když v motorce vše funguje jak má a zbytečně to člověka nesere.
Vstřikování je fajn věc, dokud to nemusíte rozebrat. Natlakované hadice, benzín obvykle vyteče kam nemá, pak to všechno smrdí a nemluvě o tom, že ty mizerné O-kroužky se ohlodají a musí se měnit.
Jedná firma ve státech prodává různé druhy spojek, především pro medicínské aplikace. Má i skvěle provedené kovové spojky, které mají ventil, jenž zavírá daný okruh po vypojení z protikusu. Zkrátka když potřebujete odpojit nádrž, jen uvolníte zámek, rozspojíte a vyteče jen zanedbatelné množství benzínu. Rozdíl proti originálu Triumph je v materiálu, ten z quickcouplings je kovový a patrně přežije motorku. Má uzavírací ventil v obou kusech(jak samice v nádrži, tak samec na hadicích) a je i levnější, než originál Triumph. Má to samozřejmě háček v nutnosti objednání z US, čekání a násrání z české celnice, která vám nic jen tak nepustí. Přesto je to stále levnější než originál Triumph.
Pro ty, kdo to čtou(jestli se vůbec tací najdou), mají Tigera(či jiný model, co má stejný systém) a originální plastové koncovky a chtějí tenhle slabý článek svého mazlíka pořešit:
LCD10004BSPT ... 2x
LCD23004V ... 1x
LCD23006V ... 1x
...čísla dílů, které je třeba objednat. Celková cena mě vyšla na zhruba 2500,- a to včetně desátku našemu drahému státu.
Při montáži je vhodné samičí části omotat teflonovou páskou pro lepší těsnost. Práce trvá cca 1hodinu. Dávejte pozor na stav závitu v desce na nádrži. Patrně ne každý z přechozích majitelů mého Tigera tušil, že závit je typu BSPT(trubkový kuželový závit) a pochopitelně to mělo fatální důsledek...
Vlastník | Clostridia | |
---|---|---|
Vloženo | 24.4.2014 | |
Aktualizováno | 29.10.2016 | |
Zobrazeno | 7 343x |
Ahoj,
Velmi uzitecny prispevek, mel by byt nekde na foru pripnuty!
Diky