Za blbost se platí, ale v tomto případě to naštěstí moc nestálo. Po výměně gripů výhřev v garáži fungoval, ale během vyjížďky na levé rukojeti přestal. Když se s heftem trochu jakoby zakroutilo, tak výhřev šel, tlakem na opačnou stranu nešel - proříznutý topný drátek. Ale nebyl jsem si jistý a než jsem do toho začal vrtat, tak jsem raději přeměřil, jestli jde do rukojeti šťáva, atd. Pak zjistit kde se zadařilo (v mém případě na třech místech), oškrábat izolaci, zapájet, zbrousit, vyhladit a tadá. Zase radost . Není to žádné mistrovské dílo - mám plynovou pajku a nepájel jsem od školy, někdo to zvládne jistě lépe. Původně jsem chtěl zachovat zakroucení topného drátku, ale bylo to nereálné, hlavně že vše funguje jak má .
Jo a ještě musím pochválit soudruhy za konektory - voděodolné, kvalitní, jen tak dál .
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Brýle od helmuta na této motorce dle mého názoru nejsou tím nejpovedenějším a tak jsme si řekli, že je zkusíme trochu "rozbít". Kamaráda to baví a mě to nic nestojí, tak proč ne :-DD? Navíc se to dá kdykoli sundat, předě
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 26.07.2014 |
Uskutečněno:
| 25.07.2014 |
Tachometr:
| 25000km |
-
BMW sice má originální zásuvku, ale pro dobíjení během navigace je trošku na nepraktickém místě. Navíc se jedná o tu menší, moto zásuvku. A tak jsem koupil tohle a namontoval - paráda. Je opravdu hezky zpracovaná a všech
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 23.05.2014 |
Uskutečněno:
| 23.05.2014 |
Tachometr:
| 22000km |
-
Když něco chceš, zrob si to :-). A tak jsem si to zrobil. Naštěstí mám už druhou generaci ABS (bez posilovače), takže je výměna klasická, bez sundávání nádrže, atd. Podle obrázku je jasné, že se klasickou výměnou prolej
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 02.05.2014 |
Uskutečněno:
| 02.05.2014 |
Tachometr:
| 21700km |