Servis jsem si po několika doporučení dohodl v CarServisu Praha. Nejdřív jsem si myslel, že půjde o běžný jarní servis, ale ten se záhy změnil v takovou malou rekonstrukci.
Motorku mám rok a stále se sní seznamuju. Předchozí majitel prý servisu mnoho nedal, což se projevilo na nezbytných výměnách jednotlivých dílů. Co mě udivovalo je, že motorka celý rok jezdila skvěle a kromě pár much nevykazovala žádné nedostatky. Na základě předloženého seznamu provedených prací si nedokážu představit, jak musí být tento stroj zhuntovaný, aby se to na něm dostatečně projevilo. No další důkaz úžasnosti této mašiny.
Takže
1) seznam prací:
- výměna motorového oleje
- kontrola převodového oleje
- výměna oleje převodu zadního kola
- výměna palivového filtru
- kontrola těsnosti palivové soustavy
- kontrola stavu baterie
- výměna vzduchového filtru
- výměna řemene
- kontrola účinnosti brzd
- výměna brzdových hadic přední i zadní brzdy
- výměna brzdové kapaliny
- výměna brzdových destiček přední brzdy
- kontrola hydraulické spojky
- výměna náplně spojky
- utažení šroubů zadního kola
- vůle zadního kola
- kontrola vůle ložisek
- uložení bočního stojanu
- kontrola centrálního stojanu
- výměna svíček
- seřízení ventilů
- montáž motozásuvky
2) seznam dílů:
- palivový filtr KL 145 (měl jsem tam ještě původní z roku 1999)
- vzduchový filtr LX 578
- olejový filtr OC 91
- motorový olej Actevo 4T 20W-50
- svíčky NGK BKR 7 EKC
- těsnění 11 12 14 41 707
- brzdová kapalina
- řemen Dayco - 4PK 610
- odvzdušňovací šroub
- převodový olej MTX 75W-140
- velké ložisko
- velké gufero
- brzdové destičky MCBB680
- brzdové hadice MCH 564 V4
- brzdové hadice MCH 563 H1
Pánové na motorce pracovali cca 18 hodin a musím uznat, že rozdíl byl znát hned po zařazení 1.ho stupně. Předchozí majitel tedy opravdu servis zanedbával. No od teď je motorka v dobrých rukách a začnu psát její novou historii.
Vlastník | Miliny | |
---|---|---|
Vloženo | 21.5.2013 | |
Aktualizováno | 16.3.2015 | |
Zobrazeno | 2 300x |