PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 1000 V-Strom (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník krysoid
Vloženo 25.7.2013
Aktualizováno 13.6.2014
Zobrazeno 6 479x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Sekundární škrtící klapky sání

Vloženo: 11.03.2014, Uskutečněno: 11.03.2014, Zhlédnuto: 149x


Četl sem o tom hodně,ale nikde jakej to má přesně ve výsledku účinek a hlavně následky.No nebylo nic jednoduššího než to zkusit.
Ze začátku sem zvolil variantu č.1=Odpojit servomotor na ovládání klapek(bílý konektor) a zajistit táhlo klapky proti samovolnému pohybu.Počítal jsem s tím že se po nastartování rozsvítí kontrolka Fi,protože ŘJ nedostane zpětnou vazbu o klapkách.Tak se i stalo,ale na funkci to vliv nemělo.Po zkušební jízdě a zhodnocení sem se pustil do varianty č.2=Zapojit konektor,uvolnit klapky a demontovat je.Pro ty kdo se tak chystají učinit bych doporučil motor prohřát,nebo ideálně nahřát šroubky držící klapky na osce.Jsou na lepidlo a mohlo by se stát že je strhnete.Ale to určitě víte,tak jen pro jistotu Já jsem ještě vymontoval profilovaný protikus kladky která je napojena na primární klapky(ovládané plynovou rukojetí),protože mi občas při jízdě přišlo že mi trošku "visí" plyn a dělá si to co chce.S touto upravou(napojení na primár...) se však odstranila funkce sytiče(nejsem si jistý jestli je to jen tím napojením,nebo samotným odstraněním klapek).Po vyzkoušení studeného startu sem to zhodnotil jako dobrý.Stačí trošičku přidat plyn aby neklesly otáčky a chvíli počkat,pak drží bez problému(nic se neničí,svíčky neulívají,protože přesně tohle dělaly i sek, klapky)
Celá tahle záležitost je otázka 1,5 hodiny max. ohledně na to že si člověk musí pohrát s kapotáží.Všechny úpravy jdou během stejné doby vrátit do původní polohy což pro mě bylo to nejdůležitější.
Jak se to projevilo na jízdních výkonech?Na výkonu sem nepostřehl nic jelikož to vypadá že klapky byly předtím ve 100%kondici.Přechod zavřenej/otevřenej plyn zhruba stejnej.Nástup výkonu zdá se že trochu razantnější(pocitově,možná sem si to jen vsugeroval ) Zvuk linoucí se ze sání trochu hlubší a hlasitější.Spotřebu zjistím časem.
Plánuji ještě Gipro ATRE pro doladění předstihu a omezovače atd.A potom hurá na brzdu všechno vyzkoušet a zjistit jak moc sem to posral
Jo a ještě sem vyfotil proklemování konektoru na diagnostiku,pro zjištění vadného čidla atd.Mohlo by se hodit.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Masarykův okruh Brno

    Konečne bylo trochu teplo tak sem se odhodlal a vyrazil do Brna na okruh jak sem snil už měsíce.Po příjezdu,zaplacení u krásné paní |-) a vysvětlení co a jak sem se trošku porozhlídl po "zákulisí" páč sem tam nikdy neb

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 09.03.2014
    Uskutečněno: 09.03.2014
  • údržba + přední vidle+přední guma

    Tak sem se přes zimu pustil do vidlí.Futra,gufera,prachovky a olej.S výsledkem jsem nad míru spokojenej.Přesnější řízení a tlumení je o 10 level výš :-DD Když sem byl v tom tak sem přehodil předek(Continental Conti Trai

    Typ: Údržba
    Vloženo: 05.03.2014
    Uskutečněno: 05.03.2014
  • Seřízení + ptákoviny

    Tak sem si nechal seřídit ventily,podtlaky,u toho nový svíčky a chladící kapalinu.Olej a vzducháč sem si dělal sám.Chtěl jsem i ventily ale provedení s podložkama sem ještě nedělal tak proč machrovat,když to můžu dát odb

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.08.2013
    Uskutečněno: 23.08.2013
    Tachometr: 48km


TOPlist