PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mendy
Vloženo 21.4.2010
Aktualizováno 26.4.2020
Zobrazeno 3 752x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 25.01.2014, Uskutečněno: 11.01.2014, Stav tachometru: 69191 km, Zhlédnuto: 71x


Sundána nádrž a rozpojeny už 12 let staré plastové spojky. Na první dojem vše pevné a vpořádku. Ale vzhledem k hodně častým zmínkám o jednom z nejčastějších problémových míst se rozhoduji je vyměnit. I proto, že v manuálu je napsáno, že se mají co 4 roky měnit - no ... tak to udělám teď poprvé.
Dle fóra koupeny kovové rychlospojky od firmy D-Ex Instruments v zastoupení Brno - www.dex.cz. (dokonce mi te´d koncem března 2014 volali, že chtějí nabídku pro motorkáře vyvěsit i na svém webu):
1 ks LC22006 3/8HB NV IL insert
2 ks LCD17004 1/4HB V IL BODY
celkem i s poštovným za 1578,- Kč.

V mototechně koupeny 2 spony hadicové 6-12, 2 spony hadicové 10-16
a 2 x 0,5 metru tlakové hadice na benzin DN 6 a DN 10
vše za 74 Kč.

Udělal jsem si obě části vratné hadice.
Opletenou výstupní hadici s "T" kusem jsem i s rychlospojkou poslal poštou k opravě do firmy:
GUMEX spol. s r.o.
Jan Vojar
VGP park, Hala A3
Sezemická 6
193 00 Praha - Horní Počernice
Výstupní hadice přišla zalisovaná za 341,- Kč.
Vše namontováno na své místo a výsledek je na fotkách.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mendy (0) napsal 06.06.2019 v 13:42

Tak to je mi líto. U mně to dopadlo dobře a od té doby 100% spokojenost.
Akorát jsem si v zimě všiml, že už mi hadice pěkně po povrchu vypraskaly.
Díky za upozornění Gumex vynechám.

zano (0) napsal 05.06.2019 v 15:41

Tak bohužel poslat hadici do Gumexu rozhodně nedoporučuji. Patrně zde kvalita šla rapidně dolů. "Opravenou" hadici jsem odzkoušel a zjistil že netěsní, po rozebrání spoje jsem zjistil že při demontáži původní hadice prořízli tu originální spojku ke vstřiku a zničili ji. Přestože museli vědět že to nebude těsnit tak tam hadici nalisovali a hotovo. Naúčtovali si 539,- Kč a teď se ani nemají k tomu ty peníze vrátit. Bohužel moje škoda je značně výraznější.

Jan Novák
nyní díky Gumexu ne motorkář ale chodec

Mendy (0) napsal 28.06.2016 v 13:48

Ahoj, nemám představu o čem píšeš. Já se díval na fotky a u mně tam žádná strunka nebyla. Mám doma ale ještě další fotky a možná někde vyhrabu i původní hadičky i se spojkama.
Můžeš poslat nějakou fotku?
Mendy

Jožta (0) napsal 28.06.2016 v 08:58

Ahoj,
chcem požiadať o radu, palivová rýchlospojka na nádrži capa, pôvodný kus namontovaný v nádrži má aj nejakú strunu, nebude tam chýbať po výmene , tie kovové rýchlospojky strunky nemajú.

Ďakujem Jožo


Nejnovější záznamy v deníku
  • Zimní servis 2015

    Na podzim umytí, vyčištění a namazání řetězu. V zimě výměna oleje a filtru, vyčištění a umytí všeho dostupného. Očištění svíček, kompresorem profouknutí vzduchového filtru, úplné vylití nádrže se starým benzinem, nová gu

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.04.2015
    Uskutečněno: 17.01.2015
    Tachometr: 74460km
  • Motodovolená Rumunsko

    – bez problémů s motorkou, pouze jedno převrácení motorky v noci, když se zabořil boční stojan do štěrku – škráblý plast od kufru, jinak v poho Zbytek viz můj cestopis.

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 23.04.2015
    Uskutečněno: 19.07.2014
    Tachometr: 71041km
  • Nová baterie

    Na výletě po slovenských termálech mi, bohužel, v Terchové klekla baterka tak, že jsem nebyl schopen ani za pomoci startovacích kabelů, ani za pomoci jiné nabíječky motorku nastartovat. Jelikož byla neděle a nikde ani n

    Typ: Oprava
    Vloženo: 23.04.2015
    Uskutečněno: 03.06.2014


TOPlist