Jelikož původní plyn na ZX-7R má dlouhý chod a řešení držení heftu ve spínačce je rešený trochu složitě,vyměnil se rychlopal z novější ZX-6RR 2004 včetně užší spínací skřínky,tam se musela předělat kabeláž(štekry jsou obráceně a piny také) ,ale vše již unguje jak má,výsledek super,lehčí chod rukojeti,bowdeny dostatečně dlouhý a taky přístup lanovodu kolem radiální pumpy.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Poslední foto před prodejem.
Moto již má nového majitele.
Typ:
| Prodej |
Vloženo:
| 26.04.2015 |
Uskutečněno:
| 26.04.2015 |
-
Levá kapota popraskala kolem úchytu k rámu,kvůli nekvalitnímu svaření.které se dělalo v minulosti ještě než sem si začal plasty svařovat sám.Tudíž se plast nyní kolem úchytů vyztužil nerezovou mřížkou a celkově poopravil
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 21.12.2014 |
Uskutečněno:
| 21.12.2014 |
Tachometr:
| 58800km |
Komentářů:
| 2x |
-
Jelikož už má babička nalítáno dle tacho 59tiskm,vyměnil se pro klid rozvodový řetěz,Na ZX-7R jsem sehnal pouze od D.I.D,takže nic jiného nezbylo.Dle manuálu je standartní délka 155,5-155,8mm a servisní limit u rozvodové
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 21.12.2014 |
Uskutečněno:
| 21.12.2014 |
Tachometr:
| 58800km |
Je to snad jedno,tlak máš všude stejnej a neprcaj se ti kabely u řídítek
Nenapadlo, to je fakt. Nějak daleko, ne?
To vidíš dobře ,ale napadlo tě,že spínač nemusí být na páčce,ale třeba u rozdělovače?
Však si dělám prdel, ne? Kdybych se na to koukal ožralý, tak bych řekl, že to dělá chlast, ale já jsem štřízlivý a přesto vidím na radiálce pouze obyč průtokáč.
Průtokáč s čidlem je tam už dávno za půlku co z PP tuningu.Jinak tohle nepovažuju za cypinu,vcelku praktická věc oproti originálu.
Když už montuješ ty cypiny, co si takhle konečně koupit ten průtokáč s tlakovym čidle, teď už se ti vleze v pohodě.
Dobrá to věc.