PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Skrunch
Vloženo 24.2.2013
Aktualizováno 10.10.2015
Zobrazeno 1 762x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2


Vloženo: 18.09.2013, Uskutečněno: 25.05.2013, Stav tachometru: 67000 km, Zhlédnuto: 2x


Výměna řetězové sady (řetěz DID X-ring)

Poctivě jsem mazal a čistil, takže DID vydržel přes 25.000km. Je to cenově střední třída.

Klasické opotřebení: v čepech se začíná "lámat" a přes gumičky se začala ukazovat rez tzn., že v čepu chybí mazivo. Ještě by sice něco najel, ale zbytečně ho tam nechávat.. Opravdu jen z nouze nebo dojetí sezony. Přes zimu se přece líp šetří a vyměňuje. Je na to vic času

Demontáž: odšroubujeme kryt primárního kolečka (lepší sundat i levou boční kapotu-lepší přístup), povolíme matici zajišťující kolečko (zařadíme rychlostní stupeň nebo stoupneme na zadní brzdu, ať se neprotočí motor), a stejně tak povolíme matice na rozetě. Flexou rozřežu starý řetěz a vytáhnu ven, primární kolečko a rozetu taky. Výhoda VFR je, že nemusíme sundávat zadní kolo
Montáž: nasadíme nové primární kolečko a rozetu, dotáhneme. Nachystáme si nový řetěz, neválíme ho po zemi, aby nebyl od prachu a nečistot, a nasuneme. Nachystám si čep, nasadím na něj přiložené gumičky a zevnitř namažu přiloženým mazacím tukem. Spojím řetěz a postup s gumičkami a mazivem opakuji i z druhé strany a naposled zajistím sponou. Spona se musí převléct přes čepy a ty se musí zanýtovat (roztlouct). K tomu je dobrá narážecí nýtovačka. Buď si ju pučim, nebo kdo se nebojí a má šikovné ruce, jde to i bez ní

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Ložiska - přední kolo

    Výměna ložisek+prachovek předního kola Klasická únava materiálu. Gufera byla steřelá a dostávala se za ně voda na ložiska. Ložiska už měla vůli, takže rezonance přes vidlice byly na řidítkách už znatelné. Práce se

    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 18.09.2013
    Tachometr: 76600km
  • Přední vidlice - olej, gufera, futra

    Výměna na předních vidlicích: gufera futra olej Motul 10W Medium (cca 550ml-vidlice) Po další dávce tisíce kilometrů si to zaslouží :-) Projevuje se to rychlým nepříjemným kmitáním dopředu a dozadu předního kola

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 08.08.2013
    Tachometr: 72000km
  • Ventily

    Seřízení ventilů Na tom pracoval kamarád v servisu :-) Měnily se asi dohromady 4 podložky, což je slušný na stav tachometru..ale bylo to před servisem již poznat ;-)

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 08.02.2013
    Tachometr: 67000km


TOPlist