Výměna regulátoru VAPE
Dělal kamarád v servisu. Po koupi klekl regulátor, co tam byl a zrovna v Německu. Zjistilo se, že to nebyl regl pro VFR800. Pořídil se originál Honda (v Německu za 7.500,- levnější o 2.000, než u nás). Ten vydržel zhruba 25.000km. Takže proto VAPE a ten mně přišel i s prací na 2.500 korun .
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Výměna ložisek+prachovek předního kola
Klasická únava materiálu. Gufera byla steřelá a dostávala se za ně voda na ložiska. Ložiska už měla vůli, takže rezonance přes vidlice byly na řidítkách už znatelné.
Práce se
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 18.09.2013 |
Uskutečněno:
| 18.09.2013 |
Tachometr:
| 76600km |
-
Výměna na předních vidlicích:
gufera
futra
olej Motul 10W Medium (cca 550ml-vidlice)
Po další dávce tisíce kilometrů si to zaslouží :-)
Projevuje se to rychlým nepříjemným kmitáním dopředu a dozadu předního kola
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.09.2013 |
Uskutečněno:
| 08.08.2013 |
Tachometr:
| 72000km |
-
Výměna řetězové sady (řetěz DID X-ring)
Poctivě jsem mazal a čistil, takže DID vydržel přes 25.000km. Je to cenově střední třída.
Klasické opotřebení: v čepech se začíná "lámat" a přes gumičky se začala ukazovat re
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.09.2013 |
Uskutečněno:
| 25.05.2013 |
Tachometr:
| 67000km |