PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Skrunch
Vloženo 24.2.2013
Aktualizováno 10.10.2015
Zobrazeno 1 762x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2


Vloženo: 18.09.2013, Uskutečněno: 08.02.2013, Stav tachometru: 67000 km, Zhlédnuto: 9x


Výměna regulátoru VAPE

Dělal kamarád v servisu. Po koupi klekl regulátor, co tam byl a zrovna v Německu. Zjistilo se, že to nebyl regl pro VFR800. Pořídil se originál Honda (v Německu za 7.500,- levnější o 2.000, než u nás). Ten vydržel zhruba 25.000km. Takže proto VAPE a ten mně přišel i s prací na 2.500 korun .

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Ložiska - přední kolo

    Výměna ložisek+prachovek předního kola Klasická únava materiálu. Gufera byla steřelá a dostávala se za ně voda na ložiska. Ložiska už měla vůli, takže rezonance přes vidlice byly na řidítkách už znatelné. Práce se

    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 18.09.2013
    Tachometr: 76600km
  • Přední vidlice - olej, gufera, futra

    Výměna na předních vidlicích: gufera futra olej Motul 10W Medium (cca 550ml-vidlice) Po další dávce tisíce kilometrů si to zaslouží :-) Projevuje se to rychlým nepříjemným kmitáním dopředu a dozadu předního kola

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 08.08.2013
    Tachometr: 72000km
  • Řetězovka

    Výměna řetězové sady (řetěz DID X-ring) Poctivě jsem mazal a čistil, takže DID vydržel přes 25.000km. Je to cenově střední třída. Klasické opotřebení: v čepech se začíná "lámat" a přes gumičky se začala ukazovat re

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 25.05.2013
    Tachometr: 67000km


TOPlist