3 roky od koupě tam teď svítí něco přes 16000 tisíc. Motorka se podívala na Slovensko, do Rakouska a kousek do Německa. Dvakrát jsem měnil svíčky a 5 krát olej. Dokoupil jsem držáky brašen, zadní nosič, přední plexi boulevuard jsem spolu s tempomatem a víčkem brzdové kapaliny objednal v USA. Zatím spokojenost, krásně to sebere nepříjemný proud vzduchu z těla. Motorka má menší odpor, nemusí se tolik vytáčet motor a jede rychleji. Tempomat užívám minimálně, v ČR nejsou pro něj silnice. Zaaretuji plyn jen, když mně chytne kreč do pravé ruky, nebo když se chci podrbat :). Dál jsem koupil přední padací rám a předkopy. V plánu mám ten bazmek, který umožní výměnu oleje, nový držáky brašen s podpěrama a brašny. Taky budu muset nechat nainstalovvat 12 V zásuvku.
Závady? Vypráskaná nová baterka Yuasa, viním servis, kde jsem měl motorku přes zimu. Měli se starat o baterku a patrně se na ní vy..., tak klekla. Letos se mi stalo, že mi vynechával jeden válec. Vypustil jsem karbce, vyměnil svíčky a zatím dobrý. Ťuk, Ťuk. Jinak ke svíčkám je kvůli padacímu rámu přístup jak k penězům. O výměně olejového filtru nemluvě. Musí se povolit přední plotna a výfuky dolů. Letos mě to zase čeká. Měním olej před zimou. Používám zatím Castrol 10W40. Spostřeba od výměny k výměně nula nula prd. Bacha na vzduchový filtr, měním ho jednou ročně celý, ale pro lepší běh motoru je dobrý ho dvakrát do roka ještě prosát silnějším vysavačem. Jede to pak jak z praku. Ve dvou není problém cestovat 140 - 150 km/h, zatím maximálku jsme ve dvou dali 160 a ještě by jela. To bylo ještě bez pléga na německý dálnici. Taky záleží na gumách, starý dunlopky jsem vyměnil za Metzeler Marathon a je to jiná motorka.
Vlastník | Vojta80 | |
---|---|---|
Vloženo | 7.5.2011 | |
Aktualizováno | 11.6.2016 | |
Zobrazeno | 1 731x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ