PROFIL MOTORKY

Jawa 350/638 (1988)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník falco43r
Vloženo 8.4.2013
Aktualizováno 5.7.2013
Zobrazeno 808x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Reinkarnace dvoukomoráků část 2.

Vloženo: 01.08.2013, Uskutečněno: 12.04.2013, Stav tachometru: 35437 km, Zhlédnuto: 15x


Vymyslel jsem si tedy, že trubice absorbční vložky bude zúžena, aby na konci měla stejný průměr jako u původních tlumičů obr. 2 a koncovka bude mít zátku pro případnou opravu, nebo úpravu obr. 3 a 4. Pro dodržení původního vyústění jsem použil děrovanou trubku z poslední části přepážky původního tlumiče, ostatní jsem stočil z děrovanýho plechu a nabodoval k sobě. Na obr. 5 je rozložená koncovka před naplněním vatou a jde jí tam poměrně dost.

Děrovaný plech je stočený na průměr koncovky středního dílu fýfuku. Do dna koncovky jsem navařil kroužek o vnitřním průměru stejném nebo o malinko větším, než je venkovní průměr stočeného děrovanýho plechu s výškou cca 2cm. Vata je natočená dost natěsno, takže když ji strčíš do tubusu koncovky, stačí to navést do toho kroužku na dně a tlumič drží v podstatě vata. Šrouby na koncovce jsou jen ozdoba. Původně jsem chtěl ke konci tubusu navařit kroužek, do kterýho by se ta zátka šroubovala, ale když jsem to měl už vytočený, tak jsem si uvědomil, že bych tam přes ten kroužek nenacpal vatu a tak tam ty šrouby zbyly jen na ozdobu. Vyřešil jsem to tak, že po obvodu zátky jsou tři šroubky M5, přibližně v tom zeleným místě obrazek 10.
Vnitřní děrovaná trubka je po vložení do koncovky zároveň s koncem tubusu a zátka je zevnitř upravena na průměr děrovaný trubky (modré místo obrázek 10) a tím, že se zátka domáčkne přes vatu, tak se vystředí děrovaná trubka a zároveň se dopěchuje vata.
Krycí plech byl původně uchycen šesti vařenými body (někdo to má nýtované šesti nýty). Bodování jsem opatrně odbrousil a začistil a na tubus jsem navařil šest matiček M5 a svrtal jsem je s krycím plechem a protáhl závitníkem. Tím je krycí plech odendavací a matičky zároveň udělali vymezení mezi krycím plechem a tubusem.
Až budeš kuchat střeva z koncovek, tak si dej pozor materiál tubusu je asi jenom jednička plech, tak doporučuju pomalu a opatrně ať si tam nenaděláš moc děr a nemusíš to pak vyvařovat a brousit.
Repasu zdar

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Svatováclavská Jawajízda 28.9.2015

    Svatováclavská jízda přes Přeštice a Kralovice do Velké Bukové na rozhlednu, odkud jsme se vydali do hostince u Jezu, kde jsme si dopřáli oběd a pokec. Účast 11 strojů.

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 28.09.2015
    Uskutečněno: 28.09.2015
    Tachometr: 50415km
    Komentářů: 1x
  • Harrachovka 5.9.2015 9. Zemský sjezd Jawistů a ČZťáků

    Pohodová akce, která se konala na Harrachovce v krásném meandru řeky Lužnice. Sešlo se 55 strojů od pionýrů až po půlitry a jedna 650. v jednu hodinu jsme vyrazili přes Lom a Dobronice do Bechyně, kde byla asi půl hodi

    Typ: Sraz
    Vloženo: 06.09.2015
    Uskutečněno: 05.09.2015
    Tachometr: 49914km
  • Krasíkov 8.5.2015

    Pěkná projížďka s dobrou bandou, počasí vyšlo na výbornou a nájezd 354 km. (y)

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 10.05.2015
    Uskutečněno: 08.05.2015
    Tachometr: 48535km


TOPlist