Rozhodl jsem se pro montáž oilmastru.
Zakoupil jsem tedy víko, unašeč, těsnění, čerpadlo a myslel jsem si, že jenom shodim víko, namontuji oilmastr a seřídím. To ovšem byla chyba musel jsem udělat ještě pár úprav.
1. Víko mělo asi o 2mm menší díru na čerpadlo a chyběla mu díra + závit na seřízení
lanka.
Bylo nutné zvětšit díru na čerpadlo a pak po vložení čerpadla odměřit kde má být
vyvrtaná díra se závitem na štolování lanka.
2. Klikovka neměla zářez na unašeč čerpadla.
Po pečlivém rozměření jsem jej opatrně vybrousil rozbrusem s tenkým kotoučem
(obr. 1. a 2.).
3. Matice klikovky oilmastru.
Na oilmastr patří jiná a tu jsem nikde nesehnal. Adaptoval jsem tedy mírnou úpravou
tu původní (obr. 3.).¨
4. Nádržka
Nechtělo se mi kuchat sedlo, abych napasoval nádržku do 640 a tak jsem upravil levý
kastlík zavařením vrchní části a doletováním několika trubiček na olejoznak, vývod a
odvzdušnění. Když už jsem vařil hrdlo na nalévání, přidal jsem i hrdlo na plovák
hladiny (obr.4.). Výsledný objem cca 2 litry, je to poměrně dost, ale aspoň mam
zásobu.
5. Varování před prasklým lankem bylo vyřešeno stejně, jako
tovyřešil Petr.
Oilmaster jsem nastavil na 3,5mm mezi nálitek a kladku a řekl bych, že spokojenost. na volnoběh si trošku sice pokouří, ale při jízdě jde krásně a kouří minimálně.
-
Zářez na oilmaster
-
Kontrola, jestli pasuje unašeč oilmastru
-
Úprava matice klikovky
-
Zkompletovaný oilmastr
Ahoj, prosím tě potřeboval bych podrobnější informace k úpravě víka, mám taky bez otvoru pro lanko, tudíž mě zajímá jaký průměr jsi odvrtal a jestli jsi dělal do víka i závit pro uchycení lanka a pak mě zajímá jak jsi upravil tu matici, jestli jsi ji i zkracoval nebo jsi do ní jen vyvrtal osazení pro unašeč čerpadla. U mého víka tak čerpadlo vložit jde bez úprav. Info mi když tak pošli na mail: tdostal@atlas.cz. Díky