Na to, že má XJR brzdy z R1, jsem měl pocit, že to brzdí dost málo.
Kontrola destiček ukázala, že tam problém není. Kotouče jsou také OK, tak jsem se zaměřil na samotné brzdiče. Vymontoval jsem je a vyzkoušel chod pístků...zde byl nalezen problém. Pístky přidřené, těžký přerušovaný chod.
Vypustil jsem kapalinu, kompletně demontoval brzdiče a dal se do vyjmutí pístků. Sranda to teda nebyla. Po vyjmutí pístků jsem zjistil, že prachovky mají to nejlepší za sebou a tak nezbývalo, než objednat novou sadu gumiček a prachovek. Mezitím jsem brzdiče a pístky důkladně vyčistil, nasadil nové odvzdušňováky a čekal na objednanou sadu. Po uplynutí tří týdnů jsem byl dosti nervózní, jelikož jsem následující den měl jet do Hořic na 300 ZGH. Naštěstí sada došla a já ještě večer poskládal brzdiče, namontoval na motorku, nalil novou kapalinu a odvzdušnil. Zkušební jízda ukázala, že vše je OK a tak jsem mohl jít balit věci na následující víkend.
Nyní se brzdy nedají srovnat!
-
Demontovaný třmen
-
Čistění třmenu
-
Vyčistění pístek
-
Nová sada na repas
-
Vyčistěný třmen
-
Mazání a skládání
-
Mazání a skládání
-
Finální montáž