PROFIL MOTORKY

Jawa 250 Travel (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hrnous
Vloženo 8.4.2013
Aktualizováno 5.4.2014
Zobrazeno 5 472x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1


Vloženo: 06.05.2013, Uskutečněno: 06.05.2013, Zhlédnuto: 14x


Včera jsme se zdejším motorkářem Zdenálem implantovalo novou rozetu, pro tuto úpravu je potřeba upravit samotný převodník a jiné drobnosti /nebudu vyzrazovat Zdenálovo Know-How /. Výsledkem je naprosto jiné chování stroje. Z neustále bzučícího sršně u kterého člověk pořád hledá šestku né-li sedmičku se stal konečně stroj hodný jména Travel..Cestovní rychlosti 80km/h se dosahuje při takto upravené rozetě na 5000 otáčkách, což jsou pro tento motor snad nejpřívětivější otáčky s ohledem na vibrace, točivý moment, a samotný výkon, a do 6000 otáček i výše není problém velice svižně zrychlovat. Každému Travelistovi tuto úpravu vřele doporučuju, ať už se bude snažit svépomocí, nebo vyhledá pomoci Zdenála, který je ochoten za jistý velice slušný obnost celou úpravu provést.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AlešT. (3) napsal 19.08.2017 v 16:21

Z rodinných důvodů jsem měl asi 5-ti letou pauzu v ježdění a tak jsem se ke zmenšení rozety doposud nedostal.
Nicméně mě Travel nadšení neopustilo a znovu jezdím.
Místo drastického (a zbytečného) zmenšení unasece a věnce rozety je snazší jit cestou zvětšení pastorku, a to o jeden zub ze 14 na 15. Víc se tam nevejde. Je to to samé, jako 2 zuby méně na rozetě.
S motorkou se stane přesně to, co jsem ocekaval. Je logicky linejsi , ale to není na škodu, nižší kvalty tam jsou od toho, aby se jich patřičně využívalo.
Motocykl dosahuje nyní nejvyšší rychlosti přesně na hodnotě nejvyššího výkonu a pokud nefouká proti apod. jede ještě o chlup více.
Další změna převodů do rychla už je za mě nesmysl. Snad jen, kdyby moje cestovní rychlost byla oněch 80-90 km v hodině, provoz si ale žádá 100, a tam už by to bylo trápení.

Pokud někdo provozuje stroj v horách nebo zatíženy dvěma jezdci či těžkou bagazi, doporučil bych ponechat tovární zprevodovani.

I přesto hodlám další změnu zkusit a v kombinaci 15:35 se dostanu na stejný prevod jako 14:33. Uvidíme a dám vědět...někdy... Mám v plánu pretryskovani karburatoru od kterého si slibuji mírné navýšení výkonu a pak by to mohlo fungovat.

hrnous (-3) napsal 06.10.2013 v 15:16

Naopak..ještě bych dva zuby ubral..někdy tomu chybí i "sedmička"

AlešT. (3) napsal 06.10.2013 v 15:02

Zajímavé, zmenšování rozety jsem se pokoušel u Jawy 350/639, který má točivého momentu skoro dvojnásobek a výsledkem bylo pouze zlenivění stroje a zvýšení spotřeby...
Každopádně Travelka si zmenšení rozety zaslouží, ale tak drastické? K tomu jsem skeptický a vždy budu, dokud neprojedu:)
Zatím mám připravenu rozetu o dva zoubky menší, tuším, že 35 Z... Ale času není, snad na jaře...2014|..


Nejnovější záznamy v deníku
  • Velké loučení

    Dneska proběhne další velké loučení.. Travelka jde po čase z domu.. né že by s ní byly kdy nějaké problémy vyjma těch konstrukčních much..ale jawí diagnóza se nějak prohlubuje a je třeba uvolnit peníze na něco ještě o ko

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.10.2014
    Uskutečněno: 29.10.2014
    Komentářů: 1x
  • Jezdíme

    Po delší době zase na delší dobu zápis..venku pařák, na baráku práce jak na kostele..tak se motorkám až tak nevěnuju..nicméně není zatím důvod..všechno funguje jak má, jednotka tiká, motorka teď jezdí jako z praku /on te

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 18.07.2014
    Uskutečněno: 18.07.2014
  • Velká zkouška

    Včera proběhla velká zkouška.. na tachometru se včerejší stav zapsal jako 459km a to vše v jednom kuse s asi minutovou zastávkou pro vytáhnutí mobilu a zjištění, že je vybitý a tudíž naprosto k prdu.. Vzhledem k tomu, ž

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 30.06.2014
    Uskutečněno: 30.06.2014
    Komentářů: 1x


TOPlist