Jarní servis probíhal v průběhu jednoho týdne. Po úspěšném zničení pneumatiky se chtěl náš taťka poprvé v této sezoně 2013 projet. Na enduru se bál (kvůli těm drapákům... ), a tak nás poprosil, jestli bychom nemohli dočasně motard dát do kupy
Sundali jsme ráfek a dovezli ho známému na výměnu pneu. Při následném zandávání pneu jsme zjistili, že destičky na zadním kole jsou totálně kaput
I přes počáteční nelibost jsme Blatku smontili jen pro taťkovu projížďku
Jen nesměl brzdit zadní brzdou
Taky jsme zamontovali nové řetězové kolečko společně z novým řetězem ČZ 428 O-Ring, který se již nachází na našem enduru
Motorka po taťkově výletu týden stála a na konci týdne jsme se pustili do výměny oleje a destiček Něco takového jsme doma dělali poprvé, proto jsme si nechali poradit od kolegy Martice
Jeho poznámky byly dobré, ale stejně jsme olejem polili celou garáž
Nějak jsme netušili, že olej vytryskne nejenom z výpustného šroubu, ale i z olejového čerpadla
Dokonce jsme měli připraven velký "lapač" oleje... I ten byl málo
Do této doby jsme používali olej 10W50, který se nám dobře osvědčil. Chtěli jsme vyzkoušet změnu, a tak jsme prubli olej 15W50 plnou syntetiku od Motulu. Uvidíme, jak se motor bude chovat s touto změnou. Předepsán je 20W50, ale tak nějak používáme raději řidší Chod celého motoru byl do této doby velmi dobrý, a tak jsme zvědaví na ten nový
Výměna destiček probíhala o trochu lépe. Stlačení pístků, odvzdušnění a zandání nových destiček Bendix proběhlo bez problémů
Blatův vehikl je teď připraven na sezonu, tak snad bude sloužit i nadále stejně dobře
-
Heidenau K66 nová a stará po cca 8000 km
-
Nový tácek pod SPZ Motorkáři.cz
-
Staré brzdné destičky
-
Nový olej a filtr HF 132
Jak se to veme
Do teď tam byl 10W40 a nikomu a ničemu to nevadilo
Jezdilo to suprově, všechno fungovalo, lak na kárterech je trošičku připečený, ale nic hroznýho
jestli nemáte sloupaný a spečený lak na motoru nebo se vám někdy podělá motor například válec,tak to je od toho
ten motor se přehřívá normálně a kor když tam nalejete takovýhle olej
hele týpci,
trošku napalici tam dávat 10W 40 nebo 15W 40
Na to, jakýho čouda ta pneumatika dostala, vypadá furt ještě celkem zachovale