PROFIL MOTORKY

Blata 125 Motard (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 23.12.2010
Aktualizováno 24.2.2013
Zobrazeno 12 538x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Výměna oleje, brzdných destiček, řetězu a zadní pneu

Vloženo: 27.04.2013, Uskutečněno: 27.04.2013, Stav tachometru: 13947 km, Zhlédnuto: 21x


Jarní servis probíhal v průběhu jednoho týdne. Po úspěšném zničení pneumatiky se chtěl náš taťka poprvé v této sezoně 2013 projet. Na enduru se bál (kvůli těm drapákům... ), a tak nás poprosil, jestli bychom nemohli dočasně motard dát do kupy Sundali jsme ráfek a dovezli ho známému na výměnu pneu. Při následném zandávání pneu jsme zjistili, že destičky na zadním kole jsou totálně kaput I přes počáteční nelibost jsme Blatku smontili jen pro taťkovu projížďku Jen nesměl brzdit zadní brzdou Taky jsme zamontovali nové řetězové kolečko společně z novým řetězem ČZ 428 O-Ring, který se již nachází na našem enduru

Motorka po taťkově výletu týden stála a na konci týdne jsme se pustili do výměny oleje a destiček Něco takového jsme doma dělali poprvé, proto jsme si nechali poradit od kolegy Martice Jeho poznámky byly dobré, ale stejně jsme olejem polili celou garáž Nějak jsme netušili, že olej vytryskne nejenom z výpustného šroubu, ale i z olejového čerpadla Dokonce jsme měli připraven velký "lapač" oleje... I ten byl málo
Do této doby jsme používali olej 10W50, který se nám dobře osvědčil. Chtěli jsme vyzkoušet změnu, a tak jsme prubli olej 15W50 plnou syntetiku od Motulu. Uvidíme, jak se motor bude chovat s touto změnou. Předepsán je 20W50, ale tak nějak používáme raději řidší Chod celého motoru byl do této doby velmi dobrý, a tak jsme zvědaví na ten nový

Výměna destiček probíhala o trochu lépe. Stlačení pístků, odvzdušnění a zandání nových destiček Bendix proběhlo bez problémů

Blatův vehikl je teď připraven na sezonu, tak snad bude sloužit i nadále stejně dobře

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
125Marek (10) napsal 12.05.2013 v 12:13

Jak se to veme Do teď tam byl 10W40 a nikomu a ničemu to nevadilo Jezdilo to suprově, všechno fungovalo, lak na kárterech je trošičku připečený, ale nic hroznýho

Aleš-ák (1) napsal 11.05.2013 v 19:00

jestli nemáte sloupaný a spečený lak na motoru nebo se vám někdy podělá motor například válec,tak to je od toho ten motor se přehřívá normálně a kor když tam nalejete takovýhle olej

Aleš-ák (1) napsal 11.05.2013 v 18:58

hele týpci, trošku napalici tam dávat 10W 40 nebo 15W 40

Martic (13) napsal 28.04.2013 v 09:26

Na to, jakýho čouda ta pneumatika dostala, vypadá furt ještě celkem zachovale


Nejnovější záznamy v deníku
  • Opět výměna oleje a čištění vzduchového filtru

    No podle posledního záznamu na motorkářích nebyl olej měněn nejméně rok a půl :-| A protože se blíží sezona a my jsme od poslední výměny najeli závratných cca 1500 km :-D (což je opravdu hafo mega mrtě moc :-D ), rozho

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 16.03.2017
    Uskutečněno: 16.03.2017
    Tachometr: 25452km
    Komentářů: 4x
  • Výměna oleje, nové přední destičky a ventily

    Protože jsme s motardem již dlouho nic nedělali a jen jezdil, rozhodli jsme se vyměnit olej, filtr a ještě seřídit ventily. Jako vždy se toho ujal mistr Špůr, který vše udělal a zkontroloval (y) Ještě se mrknul na před

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 29.11.2015
    Uskutečněno: 29.11.2015
    Tachometr: 24200km
    Komentářů: 1x
  • Výměna pneu - Heidenau K80 100/80-17 a 130/70-17

    Již nějakou dobu jsme zvažovali jaké pneu koupime no našeho motarda, až se stávající Heidenau K66 sjedou. A tento čas nastal, neboť dezén klesl na 1,2 - 1,5 mm (předpis je 1,6) :-) Dlouho jsme uvažovali o stejných pneu

    Typ: Údržba
    Vloženo: 20.08.2015
    Uskutečněno: 20.08.2015
    Tachometr: 23400km
    Komentářů: 1x


TOPlist