Moto Morini Corsaro 1200 Veloce (2012)

Vlastník Franco82
Vloženo 30.9.2012
Aktualizováno 15.5.2020

Vyjížďka s nedobrovolnou procházkou

Vloženo: 19.04.2013, Uskutečněno: 18.04.2013, Stav tachometru: 1500 km, Zhlédnuto: 28x

Včera ráno jsem si vzal mašinu na cestu do práce a domů jsem jel jako vždy "zkratkou" .
Trasa byla Žatec->Praha->Karlštejn->Křivoklát->Rakovník->Žatec

U Karlštejna je pořád na silnici dost bordelu a jak tak jedu z kopce klikaticí dolů, vidím ma krajnici na docela blbém místě v zatáčce stát motorku a nikde nikdo. Na vhodném místě otáčím a jedu to pro klid duše zkontrolovat. Teď už u motorky stojí majitel a jak k němu dojíždím, vidím pod drsným srázem druhou motorku . V zatáčce asi na bordelu mu ujelo přední kolo a slítnul ze srázu. Nechápu jak se mu povedlo přežít to prakticky bez úhony. Po zjištění, že pilot je v pořádku a že ničím nepomůžu valím dál. Někdy tou dobou na mě mrkne hladové oko a já si naivně říkám, že natankuju v Rakovníku u Benziny (chyba č. 1). Jenže ouha! Těsně před tím velkým sjezdem do Rakovníka je sucho a já tlačím asi půl kilometru do kopce. I když ze mě leje pot, beru to s humorem a tlačím seč mi síly stačí. Překonávám vrcholek kopce, sedám na mašinu a nechám pro změnu makat gravitaci. Dole je další protikopeček do jehož půlky vyjedu setrvačností a zbytek zase dřu jak debil.
Když už jsem opět na kopci, zrovna tam parkuje místní. Vcelku jsem ho pobavil a nabídnul se s kanystříkem benzínu . Já měl jenom platební kartu, tak jsem si cmrndnul jen decentně (chyba č. 2!), protože vím, že benzinka je kousíček a to převážně z kopce. Děkuju, odjíždím a na rovince v Rakovníku sucho číslo dvě .
Tak z posledních sil tlačím pod benzinku, poprosím o PETku, doliju litřík, popojedu do stojanu a konečně doplním plnou. Vcelku rozvláčně odjíždím, ale klidná jízda mě přechází v okamžiku výjezdu na horizont. Proti mě se valí černá hradba, jako kdyby měly pršet s prominutím hovna se sazema. Moje Corsaro ještě nikdy ve svém životě vodu nevidělo, takže samozřejmě plnej plyn a řítím se přímo proti bouřce a říkám si, že budu v Žatci první! Když vjedu do města, je vidět že v druhé půlce už lije jako kráva. Začíná se zvedat vichr, ale stíhám to. Strčím motorku do garáže a v tu chvíli průtrž. No prostě klikař .

Byla to taková obyč vyjížďka, ale pro mě obrovské ponaučení ohledně včasného tankování. Do sucha mám teď dojezd cca 185km, na rezervu 35km a spotřeba asi 8,5.

Tomino222 (0) napsal 17.07.2018 v 14:06

dobra zkusenost taky uz se mi to o corsara stalo nemel si prosimte nahodou problem se zapalovanim? me odesla civka a nejspis i regulator nevis nahodou o necem starsim? diky

Zanas (26) napsal 19.04.2013 v 17:10

Hezká jarní procházka... Nechtěl bych tlačit toho svého dinosaura...

ducatistax (6) napsal 19.04.2013 v 16:33

... počtení lepší než detektivka...

Franco82 (26) napsal 19.04.2013 v 16:27

Jj, žádný drama. Jen to bylo poprvé co jsem tlačil, tak jsem se z toho musel vypsat . Ještě že je to taková relativně lehká italka. Mít choppera/cruisera, tak na to taky hodím bobek a na někoho mávnu. Akorát bych teda měl vítr nechat to vprostřed lesa...

JirkaMetal (1) napsal 19.04.2013 v 13:46

uf,konec dobrý ,všechno dobrý.Já bych tu svoji netlačil ,bo by to byla moje smrt

• Konečná

Uf, tak jak to popsat?! Došlo i na mě a pořád se mi nedaří se s tím nějak srovnat. Vždycky když jsem jezdil na motorce, předpokládal jsem, že ostatní mě chtějí zabít. Když jsem jel po hlavní, koukal jsem jestli to auto

Typ: Havárie
    Vloženo: 08.08.2017
    Uskutečněno: 26.06.2017
  • Hromadný monstrózní sraz Moto Morini

Zadařilo se a dlouho plánovaná akce padla na sobotu s výborným počasím. Sjely se nás čtyři kusy, což akusticky odpovídá průměrné bouřce. Sice cesta byla lehce štěrkatá, ale šlo hlavně o to se setkat a potlachat o společn

Typ: Sraz
    Vloženo: 15.06.2013
    Uskutečněno: 15.06.2013
  • Montáž Termignoni koncovek

Tak jsem se dočkal a přišly koncovky Termignoni z Itálie. Jedná se o homologovanou variantu v nerez provedení a s karbonovými kryty. Montáž byla vcelku v pohodě, stačí k tomu 9 tříd základky a trocha síly :-D . Na minul