Zvykám si..a motorka si zvyká na mě.. :) Zdá se, že předchozí pilot jezdil hlavně dlouhý táhlý zatáčky a rovinky, zadní guma je sjetá do lichoběžníku, o přední ani nemluvím. Nový gumy už jsou připravený v garáži, takže co nevidět přezuju, pak budou zatáčky o něčem jiným. Zatím teda spíš opatrně.
Jinak klasika po pár stovkách km..nastavení řadičky níž - byla na horní maximální poloze, nechápu, jak na tom moh někdo jezdit takhle. Pak řidítka otočit k sobě, protože byly nesmyslně natočený od pilota, až se při plným levým rejdu dotýkaly kapoty - taky nesmysl. Jinak se zdá, že olej nebude žrát, nebo naprosto neznatelně. Spojka ještě něco dá, ale výměna lamel a pružin by určitě ničemu neuškodila..to a ještě výměna kotoučů vpředu bude - pokud se nic jinýho neobjeví - zimní servis. Pak to bude technicky top stav Drnčení v kapotě při určitých otáčkách jsem vyřešil, povolily se šrouby na plexi a dal jsem gumovou podložku k přední lampě. Teď si na všechny otáčky užívám jenom čistýho zvuku motoru. Taky jsem z vrstvy silnýho alobalu vyrobil těsnění mezi svodem a výfukem - původně tam byl kus hadru a ten vyletěl při druhý projížďce
Co se týká jízdy samotný, jak jsem psal, zvykáme si (hlavně můj zadek). Podvozek je opravdu nečekaně tuhej - dost se v tomhle podobá spíš RF900R - jak předek, tak zadek. Čekal sem to rozhodně měkčí, po zkušenostech s XJ600S. Motor od 3,5-4 tis táhne se vzrůstajícím krouťákem odhadem až někam k 6-7tis, pak už prakticky konstantně minimálně k cca 8tis (9tis začíná červený). Se stálou rychlostí po městě i mimo se dá jet až ke 2tis a jen lechtat plyn. Lepší ale pak nedávat hned plnej, ale podřadit a plnej až od těch 3,5-4tis - nejen, že je tam ten krouťák už celkem silnej, ale i motoru se to líbí mnohem víc.
Co se týká brzd, dozadu jsem dával nový desky Kyoto, vpředu jsou celkem jetý kotouče a desky čert ví jaký, ale s dost materiálem ještě. Přední páčka má poměrně dlouhej chod, než to začne silnějc brzdit, to zkusím nastavit, zadní se taky musí docela sešlápnout, aby se něco dělo..ale na dobržďování, nebo pomoc předním brzdám ok. Možná by chtěly i odvzdušnit, uvidíme pozdějc. Jinak teda ty přední maj s tou váhou co dělat.. :) Je tam znát setrvačnost tý masy hmoty. Jako kdyby člověk byl na parktikách z fyziky, úplně je cejtit, jak se ta víc jak čtvrttuna pořád při brzdění hrne dopředu Ale když už se brzdnej účinek dostaví, brzdí docela dobře. Člověk za to musí prostě trochu vzít, případně používat obě současně. Ale uvidíme až jak se tím budu víc zabejvat.
No a ještě něco k tý váze. Manipulace na místě je trošku komplikovanější, člověk si to musí aspoň malinko dopředu promyslet, jestli třeba tím předním kolem vjede do toho dolíčku třeba, protože by se pak vlastníma silama z ní už nemusel dostat :) Možná taky něco odporu přidá i kardan..nevím. Každopádně to není neřešitelný a pokud člověk není konstituce typu Leoš Mareš, tak se to dá zvládnout Když si představím, jak jsem XT600Z Tenere, který má s náplněma asi 190kg, vytlačil do docela prudkýho kopce, tak tohle bych možná nedal ani do půlky
Tak to je po najetí velice zhruba asi 500km, další poznatky přidám, až bude víc najeto a nakonec udělám i nějak souhrn do popisu motorky zas.
Vlastník | kakabus | |
---|---|---|
Vloženo | 20.3.2013 | |
Aktualizováno | 19.7.2014 | |
Zobrazeno | 1 308x |