Jelikož jsem stroj zatím jen chválil, tak vzhledem k objektivnosti musím zdělit i první drobný nedostatek. Po ujetí prvních 300km a asi 150km od prvního umytí stroje, se mezi ramenem a víkem sekundárního pohonu začíná vzlínat olej při těsnění. Překontroloval jsem moment dotažení šroubů M6 které je na slabých 6 Nm což je zhruba o 40% méně, než je běžný utahovací moment. Běžně se utahuje M6 na 10Nm u podobných šroubových spojů. Použitý utahovací moment je tak na utažení např. plastového blatníku.Všechny šrouby jsem rovnoměrně přetáhl na uvedených 10Nm a budu čekat, že chyba je jen asi zde. Během pár dní dopíši, zda je vše jak má být a nebo budu řešit první reklamaci.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Boční kufry jsem pořídil GIVI E 41N KEYLESS po velmi dobrých předchozích zkušenostech na B 650, kde byla ale motorka zhruba o více než 100mm "štíhlejší". Cena kufrů 6.200kč.
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 28.05.2013 |
Uskutečněno:
| 28.05.2013 |
Tachometr:
| 5600km |
Komentářů:
| 2x |
-
Jeden z mála maxiskútru, kde si člověk může dovolit koupit tovární držáky bočních kufrů. Cena od GIVI byla 3.690kč. Držáky plánuji nasazovat jen pro případ dovolené nebo delšího výletu, neboť skútr už tak má sám dost úlo
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 27.05.2013 |
Uskutečněno:
| 27.05.2013 |
Tachometr:
| 5600km |
Komentářů:
| 4x |
-
Vždy jsem na motorkách měl rád maximální pohodlí a ochranu proti větru a tak jsem pořizoval vyšší plexiskla. Zde Givi prodává společně se sklem i boční deflektory, které jsou velmi praktické. Sklo nikterak opticky neskre
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 25.05.2013 |
Uskutečněno:
| 25.05.2013 |
Tachometr:
| 5600km |
Komentářů:
| 4x |
Tak to jsem zvědav...že by 1 dětské nemoci