Jen doplním stav při prodeji k 03. 9. 2012:
Rám nově v komaxitu, přední kapotáž na levé straně zavařena a vykytována po srážce s holubem a na opravenou část umístěna "pocta panu DOKTOROVI SILNIČNÍHO ZÁVODĚNÍ" , pneu Dunlop Qualifier II - vpředu funglovka, opletené brzdové hadice na přední brzdě + zmiňovaná rad. pumpa z GSX-R 1000 / K8, v přední vidlici progresivní pružiny + hustší olej Motorex SAE 15W. Byla ještě spousta napadů, jak tento charizmatický motocykl vylepšit ve smyslu fungování podvozku, ale bohužel už k tomu nedošlo ... Tak třeba někdy příště. Jinak celkem podrobná údržba pro bezproblémové fungování, což ale musí posoudit nový majitel. Tak zatím... .-)
Vlastník | zilvarcz | |
---|---|---|
Vloženo | 6.11.2011 | |
Aktualizováno | 23.9.2012 | |
Zobrazeno | 2 116x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ