PROFIL MOTORKY

Honda CBR 125R (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jackun
Vloženo 18.11.2011
Aktualizováno 29.3.2017
Zobrazeno 2 848x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Výměna oleje a čištění sítka

Vloženo: 09.09.2012, Uskutečněno: 09.09.2012, Stav tachometru: 37 km, Zhlédnuto: 524x


Olej Castrol GPS POWER1 4T 10W-40 (cena do 200 kč) . Výměna, by se měla dělat již po ujetí 3 500 Km, jelikož motorka nemá olejový filtr, ale pouze sítko.
Tentokrát stačí oddělat pravou stranu kapot a vypustíme zespodu šroubem starý olej. Odšroubujeme šrouby z pravého víka (Pozor ne ty další dva, co drží asi čerpadlo chlazení=jdou do něho ty dvě hadice) a skládáme si šrouby, přesně tak, jak odšroubováváme za sebe, aby jsme věděli kam budou zase patřit, jelikož mají rozdílné délky. Vyhneme víko a vypadne na nás ložisko, kterým přitlačujeme spojku, NEZAPOMENOUT vrátit zpátky! Vyndáme síto, profoukneme kompresorem, očistíme,.. a vrátíme, nebo vyměníme za nové. Potom můžeme víko opět zavřít a nebylo by na škodu vyměnit těsnění, ale sám jsem jej neměnil a olej neteče. Na závěr nalijeme nový olej a NEZAPOMENEME vrátit šroub zespodu na své místo! Před výměnou motor zahřejte, aby byl olej řidší a líp se vylíval.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Bombnon (0) napsal 18.04.2015 v 12:07

čočka (0) napsal 07.11.2014 v 11:22

super,pomohlo mi to...dík

TheFrida (-2) napsal 29.12.2012 v 13:14

Parádní foto a popis, konečně už vím co na mě z tama vyskočí a nebojím se to rozdělat


Nejnovější záznamy v deníku
  • Seřízení ventilů

    Výfukový 0,27 mm a sací 0,06 mm. Není to nic těžkého, stačí sundat boční kapoty s klínem, chladič odšroubovat z 2 šroubků, aby se dal vyklánět podle potřeby,.. a odšroubujeme šrouby z víka na hlavě, které odděláme a dos

    Typ: Oprava
    Vloženo: 09.09.2012
    Uskutečněno: 09.09.2012
    Tachometr: 38km


TOPlist