PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník BULLIT
Vloženo 12.7.2009
Aktualizováno 7.6.2013
Zobrazeno 3 114x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8


Vloženo: 05.08.2012, Uskutečněno: 19.07.2012, Zhlédnuto: 4x


Vždycky když jsem přijel do města hlavně v těch hroznejch vedrech a musel jsem se plížit za autama bez možnosti předjetí tak se hřála, ale hrozně a kvůli tomu že to srad tak se začla chladit až když jsem vyjel z města a dostala čerstvej vzduch.
Po půldenním hloubání s kamarádem co s tim uděláme se naskytla super možnost na chladič dáme další větrák. Původně jsme chtěli udělat manuální zapínání na origo větrák co tam je ale tohle je lepší. Sehnali jsme větrák ( z mitsubishi evo 9 :D ) a celej den nám trvalo něž jsem našli správnou pozici. Pořád to někde drzlo, bylo moc ohnutý nebo když jsme konečně našli dobrý místo tak po zpětném namontování blatníku se tam nevešel super takže všechno znova...
Nakonec to ale vyšlo a všechno funguje skvěle spínač mám na brejlích u řidítek a podle potřeby si konečně můžu regulovat teplotu

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna vačkové hřídele sací

    Při seřizování rozvodů se špatně nasadil domeček na vačkovku a při dotažení prasklo ložisko na vačkovce. Pořád sem hledal způsob jak sundat ozubený kolo z rozvodů abych vyměnil pouze to ložisko, ale nijak to nešlo nakone

    Typ: Oprava
    Vloženo: 05.08.2012
    Uskutečněno: 04.04.2012


TOPlist