Tak moto už je u mě skoro dva roky, je potřeba začít zgruntu znova a udělat všechno. Když už byla odstrojená kvůli motoru a elektrice, tak jsem se dnes pustil do rámu. Zbejvala mi tu černá barva z oprav čezety, takže jsem sundal vše co šlo (kromě zadního kola, bohužel - lakuju venku a na noc musí moto do garáže, takže aby se dala převézt. )
Srovnal jsem vše co bylo křivé (úchyty zadních stupaček, tlumičů, blatníků, sedla, nádrže, ... Přebrousil jsem oloupanou origo barvu, zbavil se koroze, místy bylo minulým majitelem sprejováno stříbrnou barvou (přední a zadní vidlice), všechno muselo pryč. Pak jsem místa, kde byl holý kov ošetřil základem , přebrousil a celý rám stříknul na čenou RAL 9005.
Trochu jsem vyklepal přední blatník, váhám mezi novým lakem nebo odstraněním stříbřenky a zachováním originálu s dílčími opravami. S blatníkama bude ještě dost práce.
Protože chromy na motorce jsou zatím docela dost OK, tak jsem zkusil sundat černou barvu i z výfuku, zajímalo mě jak moc byl orezlej. Orezlej teda ani moc neni, jen dost poškrábanej a zespoda má solidní díru. Tu budu ignorovat, protože jinej lauf stejně nemam.
Na fotce přikládám i připravenou plechařinu - nádrž a kastlík. Nádrž trochu pobouchaná, ale nic strašnýho. Na dvou místech opravovanej lak, protože se kdysi vařilo.
Dál nás čeká elektroinstalace, přední vidle, možná repasuju origo zadní tlumiče místo těchhle fichtlovskejch.
No, zábavy s ním ještě bude dost. Ale oprava je nízkorozpočtová, prioritní "leštěnka" je z mejch mustangů ten druhej!
-
brousíme, základujeme :-)
-
hotovo...
-
hotovo...
-
tohle čeká na finále.
-
s tím bude ještě sranda...
-
výfuk ještě v laku...
-
...a po očistě! :-)